Skip to the main content

Review article

Utjecaj multikulturalnog odgoja na vrijednosne orijentacije učenika

Aleksandar Stojanović ; Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača u Vršcu Učiteljski fakultet Univerziteta u Beogradu, Srbija


Full text: croatian pdf 805 Kb

page 209-215

downloads: 659

cite

Full text: english pdf 500 Kb

page 216-216

downloads: 227

cite

Full text: german pdf 501 Kb

page 217-217

downloads: 222

cite


Abstract

U radu se razmatraju utjecaji postmodernog diskursa na suvremene pedagoške tokove. U tom se okviru sagledava utjecaj multikulturalnog odgoja (u čijoj su osnovi komunikativna, emancipacijska, interaktivna i konstruktivistička pedagogija) na vrijednosne orijentacije učenika. Ističe se aktualnost multikulturalizma i potreba multikulturalnog odgoja u školi, njihova međuovisnost s dijaloškim pristupom i utjecaj na vrijednosne orijentacije učenika koje su utemeljene na toleranciji i koegzistenciji.

Keywords

postmoderna; multikulturalizam; multikulturalni odgoj; dijaloški pristup; vrijednosne orijentacije

Hrčak ID:

118189

URI

https://hrcak.srce.hr/118189

Publication date:

23.12.2008.

Article data in other languages: english german

Visits: 2.462 *