Other
Predviđanje stava adolescenata prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju njihova stupnja anksioznosti kao osobine
Yaprak Kalemoğlu Varol
; School of Physical Education and Sport, Aksaray University
Full text: croatian pdf 307 Kb
page 177-194
downloads: 383
cite
APA 6th Edition
Kalemoğlu Varol, Y. (2015). Predviđanje stava adolescenata prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju njihova stupnja anksioznosti kao osobine. Croatian Journal of Education, 17 (1), 177-194. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/137855
MLA 8th Edition
Kalemoğlu Varol, Yaprak. "Predviđanje stava adolescenata prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju njihova stupnja anksioznosti kao osobine." Croatian Journal of Education, vol. 17, no. 1, 2015, pp. 177-194. https://hrcak.srce.hr/137855. Accessed 3 Jan. 2025.
Chicago 17th Edition
Kalemoğlu Varol, Yaprak. "Predviđanje stava adolescenata prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju njihova stupnja anksioznosti kao osobine." Croatian Journal of Education 17, no. 1 (2015): 177-194. https://hrcak.srce.hr/137855
Harvard
Kalemoğlu Varol, Y. (2015). 'Predviđanje stava adolescenata prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju njihova stupnja anksioznosti kao osobine', Croatian Journal of Education, 17(1), pp. 177-194. Available at: https://hrcak.srce.hr/137855 (Accessed 03 January 2025)
Vancouver
Kalemoğlu Varol Y. Predviđanje stava adolescenata prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju njihova stupnja anksioznosti kao osobine. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [cited 2025 January 03];17(1):177-194. Available from: https://hrcak.srce.hr/137855
IEEE
Y. Kalemoğlu Varol, "Predviđanje stava adolescenata prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju njihova stupnja anksioznosti kao osobine", Croatian Journal of Education, vol.17, no. 1, pp. 177-194, 2015. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/137855. [Accessed: 03 January 2025]
Full text: english pdf 307 Kb
page 177-194
downloads: 338
cite
APA 6th Edition
Kalemoğlu Varol, Y. (2015). Predviđanje stava adolescenata prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju njihova stupnja anksioznosti kao osobine. Croatian Journal of Education, 17 (1), 177-194. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/137855
MLA 8th Edition
Kalemoğlu Varol, Yaprak. "Predviđanje stava adolescenata prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju njihova stupnja anksioznosti kao osobine." Croatian Journal of Education, vol. 17, no. 1, 2015, pp. 177-194. https://hrcak.srce.hr/137855. Accessed 3 Jan. 2025.
Chicago 17th Edition
Kalemoğlu Varol, Yaprak. "Predviđanje stava adolescenata prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju njihova stupnja anksioznosti kao osobine." Croatian Journal of Education 17, no. 1 (2015): 177-194. https://hrcak.srce.hr/137855
Harvard
Kalemoğlu Varol, Y. (2015). 'Predviđanje stava adolescenata prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju njihova stupnja anksioznosti kao osobine', Croatian Journal of Education, 17(1), pp. 177-194. Available at: https://hrcak.srce.hr/137855 (Accessed 03 January 2025)
Vancouver
Kalemoğlu Varol Y. Predviđanje stava adolescenata prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju njihova stupnja anksioznosti kao osobine. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [cited 2025 January 03];17(1):177-194. Available from: https://hrcak.srce.hr/137855
IEEE
Y. Kalemoğlu Varol, "Predviđanje stava adolescenata prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju njihova stupnja anksioznosti kao osobine", Croatian Journal of Education, vol.17, no. 1, pp. 177-194, 2015. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/137855. [Accessed: 03 January 2025]
Abstract
Cilj ovog istraživanja bio je odrediti mogućnost predviđanja stupnja anksioznosti kao osobine ličnosti adolescenata tijekom nastave tjelesne i zdravstvene kulture i njegova utjecaja na tu nastavu. Uzorak se sastojao od 708 srednjoškolaca (Mdob=16,00 godine, SD=1,17) koji su pohađali različite srednje škole. Uz deskriptivnu statistiku u istraživanju su također u nezavisnim grupama korišteni: inferencijalna statistika, kao što je t-test kojime se određivala razlika između aritmetičkih sredina, kao i korelacijska i regresijska analiza. Istraživanje je pokazalo da je stupanj anksioznosti kao osobine ličnosti u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture važan prediktor stava koji učenici imaju prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture. Rezultati su pokazali da su stavovi učenika prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture pozitivni, a stupanj njihove anksioznosti kao osobine ličnosti bio je umjeren. Na stupnju anksioznosti kao osobine ličnosti prisutnom na nastavi tjelesne i zdravstvene kulture utvrđene su značajne razlike s obzirom na spol.
Keywords
adolescent; anksioznost; anksioznost kao osobina ličnosti; nastava tjelesne i zdravstvene kulture
Hrčak ID:
137855
URI
https://hrcak.srce.hr/137855
Publication date:
31.3.2015.
Article data in other languages:
english
Visits: 1.793
*