Skip to the main content

Original scientific paper

Pedagoške paradigme izrade kurikuluma

Josip Milat ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu Odsjek za pedagogiju


Full text: croatian pdf 322 Kb

page 199-208

downloads: 1.700

cite

Full text: english pdf 125 Kb

page 199-199

downloads: 251

cite

Full text: german pdf 111 Kb

page 208-208

downloads: 297

cite


Abstract

U radu se polazi od tvrdnje da je kurikulum strateško pitanje svakog odgojno-obrazovnog sustava i svakog školovanja. Navodi se operativna definicija kurikuluma, analizira se nastavni plan i program kao najznačajnija sastavnica kurikuluma te svrhovitost kao njihova osnovna odrednica. U nastavku se razmatraju odrednice i pedagoške paradigme izrade kurikuluma za općeobrazovne i profesionalne škole. Na kraju se opisuje znanstveno-metodološki postupak izrade kurikuluma kao pretpostavka njegove izvrsnosti.

Keywords

kurikulum; nastavni plan i program; svrha školovanja; opće obrazovanje; metode programiranja

Hrčak ID:

139321

URI

https://hrcak.srce.hr/139321

Publication date:

19.12.2005.

Article data in other languages: english german

Visits: 4.205 *