Skip to the main content

Review article

Elektroničko učenje (eLearning) kao odgovor na izazov sveučilišne nastave danas

Maria Ines Breinbauer ; Sveučilište u Beču, Austrija Institut za pedagogiju


Full text: croatian pdf 246 Kb

page 7-16

downloads: 659

cite

Full text: english pdf 159 Kb

page 7-7

downloads: 163

cite

Full text: german pdf 97 Kb

page 16-16

downloads: 461

cite


Abstract

Inovativno poučavanje putem elektroničkog učenja (eLearning) posljednjih je godina postalo strateškim nastojanjem mnogih sveučilišta. Prilog provjerava ta nastojanja na trostruki način: ponajprije se traga za empirijskim potvrdama željenog „poboljšanja kvalitete”. Zatim se (u normativnom pogledu) postavlja pitanje je li očekivano poboljšanje kvalitete koje se povezuje s e-učenjem uopće karakteristično za one zahtjeve kojima se sveučilište odlikuje za razliku od ostalih ustanova za daljnju izobrazbu. Naposljetku se — više kao program istraživanja — skicira pitanje o „snazi posredovanja smisla” (Sibylle Krämer) novih medija u sveučilišnoj nastavi, tj. njihovo sudjelovanje u sadržaju poruka, s one strane s njima povezanih namjera. Temeljni stav skeptičnog pedagoga i u slučaju elektroničkog učenja nije ni euforija ni idiosinkrazija, već trijezna provjera koja stavlja granice pretjeranim zahtjevima i zadržava svijest o uglavnom nepromišljenim premisama i nepriznatom neznanju.

Keywords

europski sveučilišni prostor; razvoj sveučilišta; e-Learning; medijska didaktika; visokoškolska didaktika; obrazovanje preko znanosti

Hrčak ID:

139343

URI

https://hrcak.srce.hr/139343

Publication date:

20.5.2005.

Article data in other languages: english german

Visits: 2.701 *