Review article
Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog
Kieran Egan
; Sveučilište Simon Fraser, Burnaby, Kanada Pedagoški fakultet
Full text: croatian pdf 169 Kb
page 275-281
downloads: 371
cite
APA 6th Edition
Egan, K. (2004). Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog. Pedagogijska istraživanja, 1 (2), 275-281. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/139357
MLA 8th Edition
Egan, Kieran. "Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog." Pedagogijska istraživanja, vol. 1, no. 2, 2004, pp. 275-281. https://hrcak.srce.hr/139357. Accessed 3 Jan. 2025.
Chicago 17th Edition
Egan, Kieran. "Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog." Pedagogijska istraživanja 1, no. 2 (2004): 275-281. https://hrcak.srce.hr/139357
Harvard
Egan, K. (2004). 'Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog', Pedagogijska istraživanja, 1(2), pp. 275-281. Available at: https://hrcak.srce.hr/139357 (Accessed 03 January 2025)
Vancouver
Egan K. Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2004 [cited 2025 January 03];1(2):275-281. Available from: https://hrcak.srce.hr/139357
IEEE
K. Egan, "Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog", Pedagogijska istraživanja, vol.1, no. 2, pp. 275-281, 2004. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/139357. [Accessed: 03 January 2025]
Full text: english pdf 91 Kb
page 275-275
downloads: 193
cite
APA 6th Edition
Egan, K. (2004). Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog. Pedagogijska istraživanja, 1 (2), 275-281. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/139357
MLA 8th Edition
Egan, Kieran. "Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog." Pedagogijska istraživanja, vol. 1, no. 2, 2004, pp. 275-281. https://hrcak.srce.hr/139357. Accessed 3 Jan. 2025.
Chicago 17th Edition
Egan, Kieran. "Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog." Pedagogijska istraživanja 1, no. 2 (2004): 275-281. https://hrcak.srce.hr/139357
Harvard
Egan, K. (2004). 'Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog', Pedagogijska istraživanja, 1(2), pp. 275-281. Available at: https://hrcak.srce.hr/139357 (Accessed 03 January 2025)
Vancouver
Egan K. Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2004 [cited 2025 January 03];1(2):275-281. Available from: https://hrcak.srce.hr/139357
IEEE
K. Egan, "Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog", Pedagogijska istraživanja, vol.1, no. 2, pp. 275-281, 2004. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/139357. [Accessed: 03 January 2025]
Full text: german pdf 76 Kb
page 282-282
downloads: 193
cite
APA 6th Edition
Egan, K. (2004). Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog. Pedagogijska istraživanja, 1 (2), 275-281. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/139357
MLA 8th Edition
Egan, Kieran. "Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog." Pedagogijska istraživanja, vol. 1, no. 2, 2004, pp. 275-281. https://hrcak.srce.hr/139357. Accessed 3 Jan. 2025.
Chicago 17th Edition
Egan, Kieran. "Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog." Pedagogijska istraživanja 1, no. 2 (2004): 275-281. https://hrcak.srce.hr/139357
Harvard
Egan, K. (2004). 'Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog', Pedagogijska istraživanja, 1(2), pp. 275-281. Available at: https://hrcak.srce.hr/139357 (Accessed 03 January 2025)
Vancouver
Egan K. Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2004 [cited 2025 January 03];1(2):275-281. Available from: https://hrcak.srce.hr/139357
IEEE
K. Egan, "Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog", Pedagogijska istraživanja, vol.1, no. 2, pp. 275-281, 2004. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/139357. [Accessed: 03 January 2025]
Abstract
Herbert Spencer je, pišući u 1850-ima, predložio da bi primjena znanstvenih metoda na obrazovne fenomene omogučila obrazovanju da napreduje poput drugih područja u koja su te metode uvedene. Mnogi tvrde da nas složenost obrazovnih fenomena onemogućava u postizanju uspjeha koji bi odgovarao npr. onom u području fizike. U ovom članku navodimo još jedan razlog: u oblikovanju problema pedagoških istraživanja često pobrkamo analitičke elemente, koji ne zahtijevaju istraživanja i koji osiguravaju pozitivne rezultate, s izvorno empirijskim pitanjima koja često nije moguće generalizirati. Ta zbrka naše rezultate obično čini neuspješnima.
Keywords
znanstvene metode; empirijska pitanja; analitički elementi; zamjena analitičkog i empirijskog u pedagogiji
Hrčak ID:
139357
URI
https://hrcak.srce.hr/139357
Publication date:
22.12.2004.
Article data in other languages:
english
german
Visits: 1.935
*