Skip to the main content

Review article

Temeljni problem istraživača u području pedagogije: zamjena analitičkog i empirijskog

Kieran Egan ; Sveučilište Simon Fraser, Burnaby, Kanada Pedagoški fakultet


Full text: croatian pdf 169 Kb

page 275-281

downloads: 292

cite

Full text: english pdf 91 Kb

page 275-275

downloads: 150

cite

Full text: german pdf 76 Kb

page 282-282

downloads: 155

cite


Abstract

Herbert Spencer je, pišući u 1850-ima, predložio da bi primjena znanstvenih metoda na obrazovne fenomene omogučila obrazovanju da napreduje poput drugih područja u koja su te metode uvedene. Mnogi tvrde da nas složenost obrazovnih fenomena onemogućava u postizanju uspjeha koji bi odgovarao npr. onom u području fizike. U ovom članku navodimo još jedan razlog: u oblikovanju problema pedagoških istraživanja često pobrkamo analitičke elemente, koji ne zahtijevaju istraživanja i koji osiguravaju pozitivne rezultate, s izvorno empirijskim pitanjima koja često nije moguće generalizirati. Ta zbrka naše rezultate obično čini neuspješnima.

Keywords

znanstvene metode; empirijska pitanja; analitički elementi; zamjena analitičkog i empirijskog u pedagogiji

Hrčak ID:

139357

URI

https://hrcak.srce.hr/139357

Publication date:

22.12.2004.

Article data in other languages: english german

Visits: 1.307 *