Skip to the main content

Original scientific paper

TEORIJA RECEPCIJE I ŠKOLSKA RECEPCIJA

Šimun Musa ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Mostar
Mirela Šušić orcid id orcid.org/0000-0002-0767-4484 ; University of Zadar


Full text: croatian pdf 287 Kb

page 84-108

downloads: 319

cite

Full text: english pdf 41 Kb

page 109-109

downloads: 133

cite


Abstract

Služeći se spoznajama teorije recepcije, suvremena je metodika književnosti,
proučavajući posebno zakonitosti estetske recepcije književnoga
djela, u nastavi književnosti kao složenome emocionalnom, misaonom
i fantazijskom procesu koji se događa u susretu učenika i književnoga
djela i na koji utječe širok spektar interdisciplinarnih susreta, uspostavila
– školsku recepciju. Kako je u teoriji recepcije težište na čitatelju, tako je
u školskoj recepciji težište na učeniku, to jest na onome tko recepcijom
književnoga djela (poimanjem i doživljavanjem kao i estetskim užitkom)
djelatno i suživljeno rekreira to djelo ozbiljujući ga.

Keywords

recepcija; čitatelj; učenik; metodika književnosti

Hrčak ID:

216839

URI

https://hrcak.srce.hr/216839

Publication date:

15.7.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 1.533 *