Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Razumijevanje geometrijskih pojmova i razvitak geometrijskog mišljenja učenika nižih razreda osnovne škole prema Van Hieleovoj teoriji

Helena Vlasnović ; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Sveučilište u Zadru
Maja Cindrić ; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Sveučilište u Zadru


Puni tekst: hrvatski pdf 529 Kb

str. 37-51

preuzimanja: 3.531

citiraj


Sažetak

Van Hieleova teorija o razvoju geometrijskog mišljenja pretpostavlja razine učeničkog mišljenja u području geometrije koje ne ovise o godinama starosti učenika. Ovaj rad ukratko predstavlja van Hieleovu teoriju o razvoju geometrijskog mišljenja i geometrijske sadržaje koji se uče u nastavi matematike u nižim razredima osnovne škole, a koji pogoduju tom razvoju. Prema van Hieleovoj teoriji učenici primjerenim aktivnostima razvijaju svoje geometrijsko mišljenje i napreduju po razinama. Rad predstavlja i istraživanje provedeno među 316 učenika nižih razreda osnovne škole kojim se želi ustvrditi napreduju li učenici prema van Hieleovim razinama kroz prva četiri razreda osnovne škole.

Ključne riječi

geometrijsko mišljenje; van Hieleova teorija; van Hieleovi nivoi

Hrčak ID:

123229

URI

https://hrcak.srce.hr/123229

Datum izdavanja:

15.6.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.936 *