Stručni rad
SUPERČITAONICA
Ana Šnofl
; OŠ Sveta Ana
Sažetak
U članku je prikazan primjer dobre prakse kako privući što veći broj učenika za čitanje. Uočavamo da u zadnjim razredima osnovne škole opada motivacija za čitanje i da je sve više čimbenika koji učenike odvraćaju od čitanja. Stručnjaci za čitalačku pismenost otkrivaju da je čitanje i dalje temelj uspjeha u školi i kasnije u životu. Motivacija za čitanje je važna pa smo odlučili privući učenike na čitanje projektom Superčitaonica. Cilj je bio privući što veći broj učenika, osobito učenika posljednjih razreda osnovne škole s naglaskom na dječake. U projektu Superčitaonica učenici čitaju materijal po svom izboru. U tu svrhu izrađena su pomagala kojima smo privukli učenike na sudjelovanje. Pročitane knjige zapisane su u kartice za čitanje i pohranjene u poseban poštanski sandučić, a njihova izvedba mjerena je na posebnom superčitaoničkom mjeraču. Svi koji su sudjelovali na kraju školske godine dobili su priznanja, a najbolji od njih knjižne nagrade. Rezultati projekta su pozitivni jer se povećao udio čitatelja u školi.
Ključne riječi
čitanje, motivacija za čitanje, promocija čitanja, školska knjižnica
Hrčak ID:
265796
URI
Datum izdavanja:
1.2.2022.
Posjeta: 622 *