Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v24i4.4446
Stavovi učitelja o obrazovanju djece s komunikacijskim i jezično-govornim teškoćama
Pelin Pistav Akmese
; Ege University
Nilay Kayhan
orcid.org/0000-0002-0937-8013
; Ege University
Sažetak
Ovo istraživanje imalo je cilj ispitati stavove učitelja o teškoćama s kojima se susreću u obrazovanju djece s jezično-govornim poremećajima. Ovim se istraživanjem stoga nastojalo doprinijeti kvaliteti obrazovanja u području komunikacije, jezika i govora. Grupa ispitanika obuhvatila je ukupno 20 učitelja razredne, predmetne nastave i specijalnih pedagoga koji su pristali sudjelovati u istraživanju provedenom upotrebom kvalitativne metode studije slučaja. Podatci su sakupljeni putem obrasca polustrukturiranoga intervjua. Odgovore sudionika na otvorena pitanja analizirali su stručnjaci s ciljem dobivanja kvalitativnih zaključaka. Podatci su sakupljeni tijekom jesenskoga dijela 2019./2020. školske godine. Stavovi ispitanika grupirani su u šest glavnih tema: „Pripremljena okolina za učenje jezika”, „Okolina prirodne interakcije”, „Važnost podupiruće obiteljske okoline”, „Važnost programa zasnovanih na aktivnosti”, „Učinak upotrebe tehnologije u obrazovanju” i „Dostupnost službi potpore”. Rezultati pokazuju da su stavovi učitelja usredotočeni uglavnom na pružanje kvalitetne podrške učiteljima i djeci. Također je utvrđeno da učitelji trebaju obrazovanje o pripremanju aktivnosti prilagođenih komunikacijskim, jezičnim i govornim teškoćama djece i u području učinkovite upotrebe tehnologije.
Ključne riječi
govor; jezik; komunikacija; obrazovanje učitelja.
Hrčak ID:
293535
URI
Datum izdavanja:
21.12.2022.
Posjeta: 1.061 *