Skoči na glavni sadržaj

Medijske studije , Vol. 2 No. 3-4, 2011.

  • Datum izdavanja: 15.12.2011.
  • Objavljen na Hrčku: 14.10.2012.

Sadržaj

Puni tekst

Uvodna bilješka (str. 1-1)

Editor's note (str. 2-2)

Viktorija Car
Uvodnik


Media Text and Audiences: Discursive Constructions of Fandom (str. 3-14)

Helena Popović
Izvorni znanstveni članak


Covert Advertising as an Example of Unethical Activities in the Media (str. 62-62)

Tina Tomažić, Jelena Jurišić, Damir Boras
Izvorni znanstveni članak


Žene u televizijskim vijestima – analiza središnjih informativnih emisija HTV-a, RTL-a i Nove TV (str. 76-92)

Svjetlana Knežević, Viktorija Car
Izvorni znanstveni članak


Women’s Role in Media: Building Toward an Equitable Future (str. 94-99)

Barbara Cochran
Izlaganje sa skupa


Women in French Media: Do We Need a Law? (str. 100-103)

Anne-Cécile Robert
Izlaganje sa skupa


Objectivity, Journalistic Ethics, and Reporting in Crisis Situations (str. 127-127)

Vladimir Barović
Izlaganje sa skupa


Credibility of the Printed Media: The Swine Flu as a Case Study (str. 141-141)

Jadran Perinić, Ksenija Žlof, Slobodan Hadžić
Izlaganje sa skupa


Prikazi i anotacije (str. 178-186)

Book Reviews (str. 174-178)

Jelena Jurišić, Zlatan Krajina, Milica Vučković, Nenad Prelog, Dina Vozab, Dunja Majstorović, Ana Dobrica
Recenzija, Prikaz slučaja


Informacije / Information (str. 187-190)


Ostalo


Contents (str. 0-0)

Sadržaj (str. 0-0)


Kazalo


Posjeta: 62.119 *