Crtice
Poučavanje ženske povijesti — primjer usmene povijesti u nastavi
Ivančica Jež
; Osnovna škola “Veliki Bukovec”, Veliki Bukovec
Sažetak
Ovaj rad je prikaz provedenog istraživačkog postupka metodom usmene povijesti učenika osmih razreda osnovne škole na odabranoj problematici iz zavičajne povijesti. Osnovni cilj učenja bio je utvrditi promjene i kontinuitete u životima triju generacija žena 20. stoljeća te dobivene spoznaje promatrati u kontekstu šireg razumijevanja društvene svakodnevice u prošlosti i sadašnjosti. Takav pristup omogućuje ostvarivanje temeljnih zadataka suvremene nastave povijesti: integraciju vještina sa znanjem i razumijevanjem, kritičnost u razmišljanju, aktivan i neposredan odnos između učenika i prošlosti te doprinos shvaćanju jednakosti spolova.
Ključne riječi
usmena povijest; ženska povijest; zavičajna povijest; istraživačka nastava; učenici
Hrčak ID:
82802
URI
Datum izdavanja:
15.4.2009.
Posjeta: 1.511 *