Stručni rad
REKONSTRUKTIVNO HERMENAUTIČNO SHVAĆANJE KAO ELEMENT SOCIJALNOPEDAGOŠKE DIJAGNOSTIKE
Alenka Kobolt
; Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljanji
Puni tekst: hrvatski pdf 12.183 Kb
str. 195-209
preuzimanja: 622
citiraj
APA 6th Edition
Kobolt, A. (1999). REKONSTRUKTIVNO HERMENAUTIČNO SHVAĆANJE KAO ELEMENT SOCIJALNOPEDAGOŠKE DIJAGNOSTIKE. Kriminologija & socijalna integracija, 7 (2), 195-209. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/94259
MLA 8th Edition
Kobolt, Alenka. "REKONSTRUKTIVNO HERMENAUTIČNO SHVAĆANJE KAO ELEMENT SOCIJALNOPEDAGOŠKE DIJAGNOSTIKE." Kriminologija & socijalna integracija, vol. 7, br. 2, 1999, str. 195-209. https://hrcak.srce.hr/94259. Citirano 20.11.2024.
Chicago 17th Edition
Kobolt, Alenka. "REKONSTRUKTIVNO HERMENAUTIČNO SHVAĆANJE KAO ELEMENT SOCIJALNOPEDAGOŠKE DIJAGNOSTIKE." Kriminologija & socijalna integracija 7, br. 2 (1999): 195-209. https://hrcak.srce.hr/94259
Harvard
Kobolt, A. (1999). 'REKONSTRUKTIVNO HERMENAUTIČNO SHVAĆANJE KAO ELEMENT SOCIJALNOPEDAGOŠKE DIJAGNOSTIKE', Kriminologija & socijalna integracija, 7(2), str. 195-209. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/94259 (Datum pristupa: 20.11.2024.)
Vancouver
Kobolt A. REKONSTRUKTIVNO HERMENAUTIČNO SHVAĆANJE KAO ELEMENT SOCIJALNOPEDAGOŠKE DIJAGNOSTIKE. Kriminologija & socijalna integracija [Internet]. 1999 [pristupljeno 20.11.2024.];7(2):195-209. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/94259
IEEE
A. Kobolt, "REKONSTRUKTIVNO HERMENAUTIČNO SHVAĆANJE KAO ELEMENT SOCIJALNOPEDAGOŠKE DIJAGNOSTIKE", Kriminologija & socijalna integracija, vol.7, br. 2, str. 195-209, 1999. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/94259. [Citirano: 20.11.2024.]
Puni tekst: slovenski pdf 11.884 Kb
str. 211-225
preuzimanja: 441
citiraj
APA 6th Edition
Kobolt, A. (1999). REKONSTRUKTIVNO HERMENAUTIČNO SHVAĆANJE KAO ELEMENT SOCIJALNOPEDAGOŠKE DIJAGNOSTIKE. Kriminologija & socijalna integracija, 7 (2), 195-209. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/94259
MLA 8th Edition
Kobolt, Alenka. "REKONSTRUKTIVNO HERMENAUTIČNO SHVAĆANJE KAO ELEMENT SOCIJALNOPEDAGOŠKE DIJAGNOSTIKE." Kriminologija & socijalna integracija, vol. 7, br. 2, 1999, str. 195-209. https://hrcak.srce.hr/94259. Citirano 20.11.2024.
Chicago 17th Edition
Kobolt, Alenka. "REKONSTRUKTIVNO HERMENAUTIČNO SHVAĆANJE KAO ELEMENT SOCIJALNOPEDAGOŠKE DIJAGNOSTIKE." Kriminologija & socijalna integracija 7, br. 2 (1999): 195-209. https://hrcak.srce.hr/94259
Harvard
Kobolt, A. (1999). 'REKONSTRUKTIVNO HERMENAUTIČNO SHVAĆANJE KAO ELEMENT SOCIJALNOPEDAGOŠKE DIJAGNOSTIKE', Kriminologija & socijalna integracija, 7(2), str. 195-209. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/94259 (Datum pristupa: 20.11.2024.)
Vancouver
Kobolt A. REKONSTRUKTIVNO HERMENAUTIČNO SHVAĆANJE KAO ELEMENT SOCIJALNOPEDAGOŠKE DIJAGNOSTIKE. Kriminologija & socijalna integracija [Internet]. 1999 [pristupljeno 20.11.2024.];7(2):195-209. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/94259
IEEE
A. Kobolt, "REKONSTRUKTIVNO HERMENAUTIČNO SHVAĆANJE KAO ELEMENT SOCIJALNOPEDAGOŠKE DIJAGNOSTIKE", Kriminologija & socijalna integracija, vol.7, br. 2, str. 195-209, 1999. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/94259. [Citirano: 20.11.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
socijalno pedagoška diagnoza; rekonstruktivno-hermenautično razumevanje; samoprezentacija; integrativnost; individualno vzgojno načrtovanje
Hrčak ID:
94259
URI
https://hrcak.srce.hr/94259
Datum izdavanja:
1.12.1999.
Podaci na drugim jezicima:
slovenski
Posjeta: 2.032
*