Izvorni znanstveni članak
Determinants of Reading Achievement in the 1st Grade: One Year Follow-up Study
Mira Čudina-Obradović
Puni tekst: hrvatski pdf 13.223 Kb
str. 63-78
preuzimanja: 745
citiraj
APA 6th Edition
Čudina-Obradović, M. (1999). Determinants of Reading Achievement in the 1st Grade: One Year Follow-up Study. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 35 (1), 79-94. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/100760
MLA 8th Edition
Čudina-Obradović, Mira. "Determinants of Reading Achievement in the 1st Grade: One Year Follow-up Study." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 35, br. 1, 1999, str. 79-94. https://hrcak.srce.hr/100760. Citirano 22.11.2024.
Chicago 17th Edition
Čudina-Obradović, Mira. "Determinants of Reading Achievement in the 1st Grade: One Year Follow-up Study." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 35, br. 1 (1999): 79-94. https://hrcak.srce.hr/100760
Harvard
Čudina-Obradović, M. (1999). 'Determinants of Reading Achievement in the 1st Grade: One Year Follow-up Study', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 35(1), str. 79-94. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/100760 (Datum pristupa: 22.11.2024.)
Vancouver
Čudina-Obradović M. Determinants of Reading Achievement in the 1st Grade: One Year Follow-up Study. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 1999 [pristupljeno 22.11.2024.];35(1):79-94. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/100760
IEEE
M. Čudina-Obradović, "Determinants of Reading Achievement in the 1st Grade: One Year Follow-up Study", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.35, br. 1, str. 79-94, 1999. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/100760. [Citirano: 22.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 12.568 Kb
str. 79-94
preuzimanja: 379
citiraj
APA 6th Edition
Čudina-Obradović, M. (1999). Determinants of Reading Achievement in the 1st Grade: One Year Follow-up Study. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 35 (1), 79-94. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/100760
MLA 8th Edition
Čudina-Obradović, Mira. "Determinants of Reading Achievement in the 1st Grade: One Year Follow-up Study." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 35, br. 1, 1999, str. 79-94. https://hrcak.srce.hr/100760. Citirano 22.11.2024.
Chicago 17th Edition
Čudina-Obradović, Mira. "Determinants of Reading Achievement in the 1st Grade: One Year Follow-up Study." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 35, br. 1 (1999): 79-94. https://hrcak.srce.hr/100760
Harvard
Čudina-Obradović, M. (1999). 'Determinants of Reading Achievement in the 1st Grade: One Year Follow-up Study', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 35(1), str. 79-94. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/100760 (Datum pristupa: 22.11.2024.)
Vancouver
Čudina-Obradović M. Determinants of Reading Achievement in the 1st Grade: One Year Follow-up Study. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 1999 [pristupljeno 22.11.2024.];35(1):79-94. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/100760
IEEE
M. Čudina-Obradović, "Determinants of Reading Achievement in the 1st Grade: One Year Follow-up Study", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.35, br. 1, str. 79-94, 1999. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/100760. [Citirano: 22.11.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
100760
URI
https://hrcak.srce.hr/100760
Datum izdavanja:
5.4.1999.
Podaci na drugim jezicima:
hrvatski
Posjeta: 2.244
*