Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2739
Obrazovne inovacije u funkciji poboljšanja IKT sposobnosti kod studenata
Danimir Mandić
orcid.org/0000-0002-3986-6077
; Teacher Education Faculty, University of Belgrade
Goran Jauševac
; Faculty of Transport and Traffic Engineering, University of East Sarajevo
Gordana Jotanović
; Faculty of Transport and Traffic Engineering, University of East Sarajevo
Cariša Bešić
; Faculty of Technical Sciences, University of Kragujevac
Nada Vilotijević
; Teacher Education Faculty, University of Belgrade
Dragan Ješić
; Faculty of Pedagogical Sciences, University of Kragujevac
Sažetak
Informacijske su tehnologije u posljednje vrijeme postale sastavni dio obrazovnog sustava. Primjena suvremenih digitalnih tehnologija u nastavi utjecala je na promjenu metoda poučavanja. Ovo se istraživanje temelji na oblikkovanju modela poučavanja sa svrhom poboljšanja razine studentskih IKT znanja i vještina primjenjivih u području tehničkih znanosti. Cilj je ovoga istraživanja uspostava metodologije za poboljšanje i prilagodbu kurikula kako bi se studentske digitalne kompetencije poboljšale i bile u skladu s europskim standardima i potrebama nastave na tehničkim fakultetima.
Ključne riječi
digitalne kompetencije; modularni sustav poučavanja; programirano poučavanje; Software za računalno obrazovanje (CES)
Hrčak ID:
201194
URI
Datum izdavanja:
27.12.2017.
Posjeta: 1.880 *