Stručni rad
MONTESSORI PEDAGOGIKA I AUTIZAM
Lucija Novšak
; Osnovna šola dr. Mihajla Rostoharja Krško, Slovenija
Sažetak
Različiti pedagoški sustavi i filozofije podučavanja djeci na jedinstveni način omogućuju stjecanje znanja i jačanje jakih područja. Jedno on njih je i Montessori pedagogika koja naglašava individualnost djeteta i koja se temelji na razvojnim potrebama djeteta. Njena značajka jest strukturirano okruženje u kojem se djeca ili učenik susreće s materijalima odnosno pomagalima pomoću kojih se stvaraju različita okruženja. Upravo to pripremljeno okruženje i strukturirani materijali slijede osobine djece sa smetnjama autističkog spektra. Svrha članka je prikazati značajke Montessori pedagogike i osobine odnosno funkcioniranje djece sa smetnjama autističkog spektra i na konkretnom primjeru odrediti zajedničke značajke.
Ključne riječi
Montessori pedagogika; smetnje autističkog spektra (dalje u tekstu MAS); okruženje; materijal.
Hrčak ID:
236566
URI
Datum izdavanja:
19.5.2020.
Posjeta: 2.697 *