Stručni rad
METELKARJI O HELJDI
Tea Kump
; Osnovna škola Frana Metelka Škocjan
Sažetak
Svako dijete neprestano shvaća da je sve u životu povezano. Djeca po svojoj prirodi svakodnevno aktivno konstruiraju/povezuju i izgrađuju znanje. Međupredmetna integracija element je suvremenih pogleda na obrazovni proces. Njegova provedba predstavlja sustavno i dubinsko planiranje zajedničkih procesa učenja, koji su predviđeni nastavnim planovima i programima na razini povezivanja sadržaja, pojmova i procesnih znanja. U prvom razredu OŠ Frana Metelka Škocjan međupredmetna se nastava izvodi svakodnevno. Povezali smo UNESCO projekt – Od pšenice do potice i Dane europske kulturne baštine. Učitelj je pretežno u ulozi promatrača, savjetnika i koordinatora. Iz kurikuluma izvukli smo ciljeve s kojima smo željeli svladati nastavno gradivo koje se može ispreplitati. Budući da je predmet bio prikladan za izvođenje interdisciplinarnih veza, isprepleli smo aktivnosti predmeta učenja o okolišu, športu, slovenskom jeziku i glazbi. Prije izvođenja svih aktivnosti zajedno s učenicima postavljamo ciljeve i kriterije uspješnosti. Istovremeno, kod učenika se razvijao interes za učenje, međusobni su odnosi bili kvalitetniji, a ujedno su produbljivali razumijevanje i korištenje znanja. Prikazane su složene razine interdisciplinarnog povezivanja, uključujući primjer prezentacije znanstvenog dana „Dan heljde”, koji pokazuje mogućnost povezivanja na razini sadržaja, pojmova i procesa učenja.
Ključne riječi
heljda, zdrava prehrana, tjelovježba, interdisciplinarna suradnja, interdisciplinarna nastava
Hrčak ID:
266338
URI
Datum izdavanja:
1.2.2022.
Posjeta: 449 *