hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Specifične poteškoće u učenju: teorijska polazišta i dosadašnja istraživanja

Martina Malogorski Jurjević ; OŠ Petra Preradovića, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (909 KB) str. 411-424 preuzimanja: 217* citiraj
APA 6th Edition
Malogorski Jurjević, M. (2013). Specifične poteškoće u učenju: teorijska polazišta i dosadašnja istraživanja. Školski vjesnik, 62 (2-3), 411-424. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/105367
MLA 8th Edition
Malogorski Jurjević, Martina. "Specifične poteškoće u učenju: teorijska polazišta i dosadašnja istraživanja." Školski vjesnik, vol. 62, br. 2-3, 2013, str. 411-424. https://hrcak.srce.hr/105367. Citirano 19.10.2021.
Chicago 17th Edition
Malogorski Jurjević, Martina. "Specifične poteškoće u učenju: teorijska polazišta i dosadašnja istraživanja." Školski vjesnik 62, br. 2-3 (2013): 411-424. https://hrcak.srce.hr/105367
Harvard
Malogorski Jurjević, M. (2013). 'Specifične poteškoće u učenju: teorijska polazišta i dosadašnja istraživanja', Školski vjesnik, 62(2-3), str. 411-424. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/105367 (Datum pristupa: 19.10.2021.)
Vancouver
Malogorski Jurjević M. Specifične poteškoće u učenju: teorijska polazišta i dosadašnja istraživanja. Školski vjesnik [Internet]. 2013 [pristupljeno 19.10.2021.];62(2-3):411-424. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/105367
IEEE
M. Malogorski Jurjević, "Specifične poteškoće u učenju: teorijska polazišta i dosadašnja istraživanja", Školski vjesnik, vol.62, br. 2-3, str. 411-424, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/105367. [Citirano: 19.10.2021.]

Sažetak
Specifične poteškoće u učenju (disleksija, disgrafija i diskalkulija) postaju ozbiljan problem polaskom djeteta u školu, iako se javljaju puno ranije. Njihovi uzroci nisu do kraja ustvrđeni, a činjenica je da se javljaju unatoč urednoj inteligenciji, urednim senzornim sposobnostima i odgovarajućem poučavanju. Za djecu sa specifičnim poteškoćama u učenju, čitanje, pisanje i računanje postaje mučna, teško svladiva, a ponekad i nepremostiva poteškoća zbog koje osjećaju neuspjeh i zamor, što polako prelazi u frustriranost školom i nezadovoljstvo sobom. S tim u vezi nužno je da učitelj bude kompetentan u prepoznavanju istih, da posjeduje temeljna znanja i vještine potrebne za rad s takvim učenicima. Takva djeca, još uvijek na žalost, školsko doba uglavnom provode u nerazmjeru između vlastitih potencijala i stvarnih postignuća, usprkos činjenici da je pojam poteškoća u učenju dugo prisutan u istraživačkom i u neposrednom odgojno-obrazovnom radu.

Ključne riječi
disleksija; disgrafija; diskalkulija; specifične poteškoće u učenju

Hrčak ID: 105367

URI
https://hrcak.srce.hr/105367

[engleski] [talijanski]

Posjeta: 2.686 *