Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Teret koji (pre)nosimo

Sandra Križić Roban ; Institut za povijest umjetnosti


Puni tekst: hrvatski docx 40 Kb

str. 44-59

preuzimanja: 249

citiraj

Puni tekst: engleski docx 58 Kb

str. 44-59

preuzimanja: 254

citiraj


Sažetak

Na temelju dvije serije fotografija dvojice fotografa – Marca Ribouda i Henrija Cartier-Bressona razmatraju se na sličnosti i razlike njihova rada u kontekstu izložbe te estetike i dokumentarnosti autora bliskih manifestaciji The Family of Man.
Njihovo djelovanje u domaćoj sredini određeno je dvama jednokratnim putovanjima koje Riboud poduzima 1953. godine, a Cartier-Bresson 1965. U članku se njihove radove nastoji dovesti u vezu s reprezentacijom suvremenih identiteta ovisnom o geografiji i kolonijalizmu zapadnog svijeta.

Ključne riječi

Henri Cartier-Bresson; Marc Riboud; Irit Rogoff; The Family of Man; Magnum; estetika kolonijalizma

Hrčak ID:

180331

URI

https://hrcak.srce.hr/180331

Datum izdavanja:

1.7.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.156 *