Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Potrošačke preferencije mladih potrošača prilikom kupnje prehrambenih proizvoda

Sanja Jelić Milković orcid id orcid.org/0000-0003-0505-6970 ; Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek
Ružica Lončarić ; Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek
Jelena Kristić orcid id orcid.org/0000-0003-4465-2900 ; Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek


Puni tekst: hrvatski pdf 7.610 Kb

str. 1-12

preuzimanja: 768

citiraj


Sažetak

Cilj je rada utvrditi koja su to za mlade potrošače relevantna intrinzična i ekstrinzična obilježja prehrambenih proizvoda pri kupnji u odnosu na njihove socio-demografske karakteristike. Za prikupljanje podataka korištena je metoda ankete, a kao instrument korišten je anketni upitnik. Istraživanje je provedeno na uzorku od N = 384 studenta Poljoprivrednog fakulteta u Osijeku (sada Fakulteta agrobiotehničkih znanosti Osijek). Rezultati istraživanja pokazuju kako su mladim potrošačima od velikog značenja ekstrinzična i intrinzična obilježja prehrambenih proizvoda. Od intrinzičnih obilježja mladim potrošačima najvažniji je okus, a od ekstrinzičnih marka proizvoda i povoljna cijena. Rezultati istraživanja mogu poslužiti kao okvir za buduća istraživanja potrošačkih preferencija i drugih grupa ispitanika.

Ključne riječi

mladi potrošači; prehrambeni proizvodi; intrinzična obilježja i ekstrinzična obilježja

Hrčak ID:

214202

URI

https://hrcak.srce.hr/214202

Datum izdavanja:

14.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.759 *