hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad
https://doi.org/10.22522/cmr20190152

Poticanje razvoja medijske pismenosti u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju

Kristina Ljubić Nežić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-3685-3932 ; Dječji vrtić Vrbovec, Vrbovec, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 284-301 preuzimanja: 231* citiraj
APA 6th Edition
Ljubić Nežić, K. (2019). Poticanje razvoja medijske pismenosti u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju. Communication Management Review, 04 (01), 284-301. https://doi.org/10.22522/cmr20190152
MLA 8th Edition
Ljubić Nežić, Kristina. "Poticanje razvoja medijske pismenosti u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju." Communication Management Review, vol. 04, br. 01, 2019, str. 284-301. https://doi.org/10.22522/cmr20190152. Citirano 12.07.2020.
Chicago 17th Edition
Ljubić Nežić, Kristina. "Poticanje razvoja medijske pismenosti u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju." Communication Management Review 04, br. 01 (2019): 284-301. https://doi.org/10.22522/cmr20190152
Harvard
Ljubić Nežić, K. (2019). 'Poticanje razvoja medijske pismenosti u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju', Communication Management Review, 04(01), str. 284-301. https://doi.org/10.22522/cmr20190152
Vancouver
Ljubić Nežić K. Poticanje razvoja medijske pismenosti u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju. Communication Management Review [Internet]. 2019 [pristupljeno 12.07.2020.];04(01):284-301. https://doi.org/10.22522/cmr20190152
IEEE
K. Ljubić Nežić, "Poticanje razvoja medijske pismenosti u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju", Communication Management Review, vol.04, br. 01, str. 284-301, 2019. [Online]. https://doi.org/10.22522/cmr20190152

Sažetak
Cilj projekta je poticanje medijske pismenosti djece u ranoj i predškolskoj dobi te uspostavljanje temelja za daljnji razvoj u suvremenom medijskom okruženju. Dob djece se navodi kao jedan od ključnih čimbenika o kojima ovisi na koji će način mediji utjecati na dijete. Mediji imaju veći utjecaj na mlađu djecu, ali, istovremeno, mlađa djeca vide posredstvo roditelja kao pozitivno i poželjno. To čini priliku i izazov za profesionalce koji rade s djecom u ranom i predškolskom odgoju za poduzimanje ranih intervencija te oblikovanje dječjih navika korištenja medijskog sadržaja. Projekt uključuje sve čimbenike koji imaju neposredan kontakt s djecom u kontekstu odgojno-obrazovnih ustanova - djecu, roditelje i odgojitelje. Medijski sadržaji korišteni su kao poticaj u radu s djecom, a s roditeljima i odgojiteljicama održana je radionica o utjecaju medija na djecu. Rezultati provedene ankete s roditeljima i odgojiteljima ukazuju na potrebu njihove edukacije u svrhu poboljšanja vlastitith kompetencija kao temelja za daljnji razvoj medijske pismenosti djece.

Ključne riječi
djeca; odgojitelji; roditelji; rani i predškolski odgoj; medijska pismenost

Hrčak ID: 223683

URI
https://hrcak.srce.hr/223683

Posjeta: 501 *