hrcak mascot   Srce   HID

Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje,Vol. 16 No. Sp.Ed.3
Datum izdavanja: listopada 2014.

Objavljen na Hrčku: 17. 11. 2014.
Sadržaj Puni tekst
UVODNIK (str.8-9) hrvatskipdf 163 KB
FOREWORD (str.8-9) engleskipdf 163 KB
Uvodnik  
Stavovi budućih kemičara i budućih nastavnika kemije o problemima znanstveno-tehnološkog društva (ZTD) (str.11-53) hrvatskipdf 426 KB
Prospective Chemists’ and Pre-service Chemistry Teachers’ Views about Science-Technology-Society (STS) Issues (str.11-53) engleskipdf 426 KB
Bülent Pekdağ
Izvorni znanstveni članak
 
Istraživanje o uvjerenjima što ih učitelji imaju o učenju (str.55-90) hrvatskipdf 383 KB
An Investigation of Teachers’ Beliefs about Learning (str.55-90) engleskipdf 383 KB
Erdal Bay, Mustafa İlhan, Zeynep Aydın, İsmail Kinay, Celal Yiğit, Recep kahramanoğlu, Sekvan Kuzu, Melike Özyurt
Izvorni znanstveni članak
 
Usporedba ex catedra i računalno potpomognutih metoda i tehnika poučavanja: politika nastavne prakse (str.91-108) hrvatskipdf 310 KB
Comparing ’Ex catedra’ and IT-Supported Teaching Methods and Techniques: Policy oTeaching Practice (str.91-108) engleskipdf 310 KB
Marina Dobrota, Slađana Benković
Izvorni znanstveni članak
 
Prikazi procesa poučavanja vjerojatnosti posredstvom igre (str.109-131) hrvatskipdf 594 KB
Reflections from the Process of Game-Based Teaching of Probability (str.109-131) engleskipdf 594 KB
Ramazan Gürbüz, Emrullah Erdem, Bedrettin Uluat
Izvorni znanstveni članak
 
Inovativnost i poduzetništvo može se naučiti i nadograditi (str.133-153) hrvatskipdf 351 KB
Innovation and Entrepreneurship Can Be Learned and Built on (str.133-153) engleskipdf 351 KB
Patricija Halilović, Franc Cankar, Polona Tominc
Izvorni znanstveni članak
 
Multimedijski resursi e-kolegija: pristup i upotreba s obzirom na osjetilni modalitet (str.155-173) hrvatskipdf 301 KB
Multimedia Resources in an Online Course: Access and Usage with Respect to Sensory Modality (str.155-173) engleskipdf 301 KB
Tomislava Lauc, Sanja Kišiček, Petra Bago
Izvorni znanstveni članak
 
Primjena sistemičkog pristupa u početnoj nastavi kemije:usvajanje pojma mola (str.175-209) hrvatskipdf 384 KB
Application of Systemic Approach in Initial Teaching of Chemistry: Learning the Mole Concept (str.175-209) engleskipdf 384 KB
Tamara Hrin, Dušica Milenković, Snežana Babić-Kekez, Mirjana Segedinac
Ostalo
 
Matematički udžbenik kao predmet istraživanja (str.211-237) hrvatskipdf 336 KB
Mathematics Textbook as an Object of Research (str.211-237) engleskipdf 336 KB
Dubravka Glasnović Gracin
Pregledni rad
 
Praktična izobrazba studenata i mentorska evaluacija (str.239-264) hrvatskipdf 362 KB
Practical Training of Students and Mentors' Evaluations (str.239-264) engleskipdf 362 KB
Monika Govekar Okoliš
Stručni rad
 
Povezanost tjelesne i zdravstvene kulture i ostalih nastavnih predmeta u osnovnoj školi (str.265-292) hrvatskipdf 346 KB
Connection between Physical Education and other School Subjects in Primary School (str.265-292) engleskipdf 346 KB
Nedeljko Rodić
Stručni rad
 
NOVOSTI I DOGAĐAJI (str.293-295) hrvatskipdf 108 KB
NEWS AND EVENTS (str.293-295) engleskipdf 108 KB
Vijest  
NOVOSTI I DOGAĐAJI (str.296-335) hrvatskipdf 386 KB
NEWS AND EVENTS (str.296-335) engleskipdf 386 KB
Vijest  
Posjeta: 14.216 *