hrcak mascot   Srce   HID

Market-Tržište, Vol. 31 No. 1, 2019.


Market-Tržište,Vol. 31 No. 1
Datum izdavanja: lipanj 2019.

Objavljen na Hrčku: 19. 6. 2019.
Sadržaj Puni tekst
Uvodnik  
Editorial preface (str.5-6) engleskipdf 72 KB
Đurđana Ozretić Došen
Uvodnik
 
Učinak okruženja specijalizirane prodavaonice na potrošačevo emocionalno stanje: moderatorska uloga cjenovne osjetljivosti  
Effect of Specialty Store Environment on Consumer’s Emotional States: The Moderating Role of Price Consciousness (str.7-22) engleskipdf 265 KB
Mateja Kos Koklič
Izvorni znanstveni članak
 
Što određuje lojalnost putnika zrakoplovom? Rezultati kvantitativne studije rudarenja podataka  
What Determines the Loyalty of Airline Passengers? Findings of a Quantitative Data-Mining Study (str.23-37) engleskipdf 227 KB
Bình Nghiêm-Phú
Izvorni znanstveni članak
 
Marketinške odluke u mađarskim malim i srednjim poduzećima  
Marketing Decision-Making in Hungarian SMEs (str.39-59) engleskipdf 337 KB
Mirkó Gáti, András Bauer
Prethodno priopćenje
 
Održiva konkurentska prednost malih i srednjih poduzeća kroz resursni i institucijski menadžment: empirijsko istraživanje malih i srednjih poduzeća, proizvođača batika u središnjoj Javi, Indonezija  
Sustainable Competitive Advantage of SMEs through Resource and Institutional-Based Management: An Empirical Study of Batik SMEs in Central Java, Indonesia (str.61-82) engleskipdf 310 KB
Edy Dwi Kurniati, Indah Susilowati, Suharno
Prethodno priopćenje
 
Nepodudarnost u nazivima marke i njezin utjecaj na preferenciju potrošača  
Incongruence in Brand Names and Its Effect on Consumer Preference (str.83-96) engleskipdf 313 KB
Ferdian Hendrasto, Bagus Ibnu Utama
Prethodno priopćenje
 
Uvidi u asocijacije na marku: marke alkohola i automobila u svijesti potrošača  
Insights from Brand Associations: Alcohol Brands and Automotive Brands in the Mind of the Consumer (str.97-121) engleskipdf 933 KB
László Kovács
Prethodno priopćenje
 
Posjeta: 2.791 *