hrcak mascot   Srce   HID

Market-Tržište, Vol. 20 No. 2, 2008.


Datum izdavanja: prosinac 2008.

Objavljen na Hrčku: 10. 6. 2010.
Sadržaj Puni tekst
Uvodnik (str.131-132) hrvatskipdf 43 KB
Editorial preface (str.131-132) engleskipdf 43 KB
Đurđana Ozretić Došen
Uvodnik
 
Impact of distribution intensity on perceived quality, brand awareness and brand loyality - structural model  
Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i lojalnost marki (str.133-147) hrvatskipdf 207 KB
Ivan-Damir Anić, Edo Rajh
Izvorni znanstveni članak
 
Corporate communications impact on corporate image and corporate competitiveness  
Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost poduzeća (str.149-162) hrvatskipdf 156 KB
Valentina Pirić
Izvorni znanstveni članak
 
Imidž destinacije i ključni čimbenici percipirane atraktivnosti destinacije  
Destination image and key drivers of perceived destination attractiveness (str.163-178) engleskipdf 253 KB
Darko Prebežac, Josip Mikulić
Prethodno priopćenje
 
FBIH financial market segmentation on the basis of image factors  
Segmentacija financijskog tržišta u Federaciji Bosne i Hercegovine na temelju čimbenika imidža (str.179-193) hrvatskipdf 665 KB
Arnela Bevanda
Prethodno priopćenje
 
Determinants of customer satisfaction with service encounter  
Odrednice zadovoljstva korisnika susretom s uslugom (str.195-210) hrvatskipdf 179 KB
Ariana Nefat, Nika Paus
Pregledni rad
 
Organization of international sporting events as a country’s promotional economic image tool  
Organiziranje međunarodnih sportskih događaja kao promotivni i ekonomski alat države (str.211-230) hrvatskipdf 257 KB
Božo Skoko, Igor Vukasović
Pregledni rad
 
Measuring instruments of corporate reputation  
Instrumenti mjerenja reputacije poduzeća (str.231-249) hrvatskipdf 272 KB
Damir Grgić
Pregledni rad
 
Pavičić, J., Alfierević, N., Aleksić, Lj.: Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti (str.251-252) hrvatskipdf 66 KB
Morana Fudurić
Recenzija, Prikaz
 
Marušić, M.: Plan marketinga (str.253-255) hrvatskipdf 68 KB
Željko Kukurin
Recenzija, Prikaz
 
Cannes Lions 2008 (str.257-259) hrvatskipdf 66 KB
Natalia Anić, Emanuel Tutek
Ostalo
 
Posjeta: 24.317 *