Skoči na glavni sadržaj
Oznaka časopisa u Hrčku

Medijske studije

logo Medijske studije

Medijske studije su interdisciplinarni znanstveni časopis čiji je izdavač Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu.

Časopis je pokrenut 2010. godine s ciljem da postane međunarodni forum za objavljivanje znanstvenih i stručnih radova te istraživanja s područja medija, komunikacija, novinarstva te odnosa s javnošću. Medijske studije objavljuju radove koji zadovoljavaju standarde važnosti i znanstvene izvrsnosti koji su potvrđeni dvjema pozitivnim recenzijama, a radovi se objavljuju na hrvatskom ili engleskom jeziku.

Časopis se tiska u dva broja godišnje, u lipnju i prosincu. Medijske studije ne naplaćuju troškove autoricama i autorima niti kod predaje rada niti za objavljivanje rada. Sve troškove obrade teksta prije slanja na recenzije, za vrijeme recenzentskog postupka te, ukoliko je rad prihvaćen za objavu, sve troškove online objave rada, kao i tiskanja, snosi izdavač.

Članci objavljeni u Medijskim studijama indeksiraju se u bazama: Emerging Sources Citation Index koja je dio Web of Science Core Collection, Scopus (počevši od vol. 5, broj 9, lipanj 2014.), ProQuest - Social Science Database i Social Science Premium Collection, ERIH PLUS, a javno su dostupni u online bazama: HRČAK – Portal znanstvenih časopisa RH (MZOS, Srce i HIDD, hrcak.srce.hr) i DOAJ – Directory of Open Access Journals.

Od 2013. godine časopis se izdaje uz financijsku potporu Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta RH.

PRIJAVA NOVIH RADOVA ĆE BITI MOGUĆA ISKLJUČIVO ONLINE, KORISTEĆI OPEN JOURNAL SYSTEM.

  • Recenzija: vanjske recenzije, podjednako tuzemna i inozemna, samo znanstveni i stručni radovi, dvostruko slijepa, dvostruka
  • Prva godina izlaženja: 2010.
  • Učestalost izlaženja: 2
  • Područja pokrivanja: Informacijske i komunikacijske znanosti, Društvene znanosti
  • Uključen u Hrčak: 04.05.2011.
  • Prava korištenja:

    Časopis Medijske studije jest časopis s otvorenim pristupom (open access journal) što znači da je cjelokupan sadržaj svakog broja dostupan online u elektroničkoj verziji svim zainteresiranim čitateljicama, čitateljima i institucijama bez naplate. Čitatelji (korisnici) imaju pravo čitati, spremiti sadržaj, kopirati ga, prosljeđivati, pretraživati, koristiti poveznice na tekst te ga koristiti u sve druge svrhe sukladno zakonu i akademskim pravilima, a da pritom prethodno ne trebaju tražiti suglasnost izdavača ili autora. Ovo je u skladu s BOAI definicijom otvorenog pristupa. Autorice i autori članaka objavljenih u Medijskim studijama zadržavaju autorsko pravo, uključujući i pravo na copyright. Medijske studije prihvaćaju uvjete licence Creative Commons.