Pregledni rad
Elektroničko učenje (eLearning) kao odgovor na izazov sveučilišne nastave danas
Maria Ines Breinbauer
; Sveučilište u Beču, Austrija Institut za pedagogiju
Puni tekst: hrvatski pdf 246 Kb
str. 7-16
preuzimanja: 719
citiraj
APA 6th Edition
Breinbauer, M.I. (2005). Elektroničko učenje (eLearning) kao odgovor na izazov sveučilišne nastave danas. Pedagogijska istraživanja, 2 (1), 7-16. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139343
MLA 8th Edition
Breinbauer, Maria Ines. "Elektroničko učenje (eLearning) kao odgovor na izazov sveučilišne nastave danas." Pedagogijska istraživanja, vol. 2, br. 1, 2005, str. 7-16. https://hrcak.srce.hr/139343. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Breinbauer, Maria Ines. "Elektroničko učenje (eLearning) kao odgovor na izazov sveučilišne nastave danas." Pedagogijska istraživanja 2, br. 1 (2005): 7-16. https://hrcak.srce.hr/139343
Harvard
Breinbauer, M.I. (2005). 'Elektroničko učenje (eLearning) kao odgovor na izazov sveučilišne nastave danas', Pedagogijska istraživanja, 2(1), str. 7-16. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139343 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Breinbauer MI. Elektroničko učenje (eLearning) kao odgovor na izazov sveučilišne nastave danas. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2005 [pristupljeno 22.12.2024.];2(1):7-16. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139343
IEEE
M.I. Breinbauer, "Elektroničko učenje (eLearning) kao odgovor na izazov sveučilišne nastave danas", Pedagogijska istraživanja, vol.2, br. 1, str. 7-16, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139343. [Citirano: 22.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 159 Kb
str. 7-7
preuzimanja: 207
citiraj
APA 6th Edition
Breinbauer, M.I. (2005). Elektroničko učenje (eLearning) kao odgovor na izazov sveučilišne nastave danas. Pedagogijska istraživanja, 2 (1), 7-16. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139343
MLA 8th Edition
Breinbauer, Maria Ines. "Elektroničko učenje (eLearning) kao odgovor na izazov sveučilišne nastave danas." Pedagogijska istraživanja, vol. 2, br. 1, 2005, str. 7-16. https://hrcak.srce.hr/139343. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Breinbauer, Maria Ines. "Elektroničko učenje (eLearning) kao odgovor na izazov sveučilišne nastave danas." Pedagogijska istraživanja 2, br. 1 (2005): 7-16. https://hrcak.srce.hr/139343
Harvard
Breinbauer, M.I. (2005). 'Elektroničko učenje (eLearning) kao odgovor na izazov sveučilišne nastave danas', Pedagogijska istraživanja, 2(1), str. 7-16. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139343 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Breinbauer MI. Elektroničko učenje (eLearning) kao odgovor na izazov sveučilišne nastave danas. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2005 [pristupljeno 22.12.2024.];2(1):7-16. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139343
IEEE
M.I. Breinbauer, "Elektroničko učenje (eLearning) kao odgovor na izazov sveučilišne nastave danas", Pedagogijska istraživanja, vol.2, br. 1, str. 7-16, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139343. [Citirano: 22.12.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 97 Kb
str. 16-16
preuzimanja: 507
citiraj
APA 6th Edition
Breinbauer, M.I. (2005). Elektroničko učenje (eLearning) kao odgovor na izazov sveučilišne nastave danas. Pedagogijska istraživanja, 2 (1), 7-16. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139343
MLA 8th Edition
Breinbauer, Maria Ines. "Elektroničko učenje (eLearning) kao odgovor na izazov sveučilišne nastave danas." Pedagogijska istraživanja, vol. 2, br. 1, 2005, str. 7-16. https://hrcak.srce.hr/139343. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Breinbauer, Maria Ines. "Elektroničko učenje (eLearning) kao odgovor na izazov sveučilišne nastave danas." Pedagogijska istraživanja 2, br. 1 (2005): 7-16. https://hrcak.srce.hr/139343
Harvard
Breinbauer, M.I. (2005). 'Elektroničko učenje (eLearning) kao odgovor na izazov sveučilišne nastave danas', Pedagogijska istraživanja, 2(1), str. 7-16. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139343 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Breinbauer MI. Elektroničko učenje (eLearning) kao odgovor na izazov sveučilišne nastave danas. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2005 [pristupljeno 22.12.2024.];2(1):7-16. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139343
IEEE
M.I. Breinbauer, "Elektroničko učenje (eLearning) kao odgovor na izazov sveučilišne nastave danas", Pedagogijska istraživanja, vol.2, br. 1, str. 7-16, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139343. [Citirano: 22.12.2024.]
Sažetak
Inovativno poučavanje putem elektroničkog učenja (eLearning) posljednjih je godina postalo strateškim nastojanjem mnogih sveučilišta. Prilog provjerava ta nastojanja na trostruki način: ponajprije se traga za empirijskim potvrdama željenog „poboljšanja kvalitete”. Zatim se (u normativnom pogledu) postavlja pitanje je li očekivano poboljšanje kvalitete koje se povezuje s e-učenjem uopće karakteristično za one zahtjeve kojima se sveučilište odlikuje za razliku od ostalih ustanova za daljnju izobrazbu. Naposljetku se — više kao program istraživanja — skicira pitanje o „snazi posredovanja smisla” (Sibylle Krämer) novih medija u sveučilišnoj nastavi, tj. njihovo sudjelovanje u sadržaju poruka, s one strane s njima povezanih namjera. Temeljni stav skeptičnog pedagoga i u slučaju elektroničkog učenja nije ni euforija ni idiosinkrazija, već trijezna provjera koja stavlja granice pretjeranim zahtjevima i zadržava svijest o uglavnom nepromišljenim premisama i nepriznatom neznanju.
Ključne riječi
europski sveučilišni prostor; razvoj sveučilišta; e-Learning; medijska didaktika; visokoškolska didaktika; obrazovanje preko znanosti
Hrčak ID:
139343
URI
https://hrcak.srce.hr/139343
Datum izdavanja:
20.5.2005.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 3.280
*