Izvorni znanstveni članak
Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije
Dijana Drandić
; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Muzička akademija u Puli
Puni tekst: hrvatski pdf 254 Kb
str. 117-130
preuzimanja: 861
citiraj
APA 6th Edition
Drandić, D. (2015). Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije. Pedagogijska istraživanja, 12 (1-2), 117-130. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/178842
MLA 8th Edition
Drandić, Dijana. "Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije." Pedagogijska istraživanja, vol. 12, br. 1-2, 2015, str. 117-130. https://hrcak.srce.hr/178842. Citirano 07.01.2025.
Chicago 17th Edition
Drandić, Dijana. "Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije." Pedagogijska istraživanja 12, br. 1-2 (2015): 117-130. https://hrcak.srce.hr/178842
Harvard
Drandić, D. (2015). 'Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije', Pedagogijska istraživanja, 12(1-2), str. 117-130. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/178842 (Datum pristupa: 07.01.2025.)
Vancouver
Drandić D. Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2015 [pristupljeno 07.01.2025.];12(1-2):117-130. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/178842
IEEE
D. Drandić, "Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije", Pedagogijska istraživanja, vol.12, br. 1-2, str. 117-130, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/178842. [Citirano: 07.01.2025.]
Puni tekst: engleski pdf 113 Kb
str. 131-131
preuzimanja: 218
citiraj
APA 6th Edition
Drandić, D. (2015). Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije. Pedagogijska istraživanja, 12 (1-2), 117-130. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/178842
MLA 8th Edition
Drandić, Dijana. "Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije." Pedagogijska istraživanja, vol. 12, br. 1-2, 2015, str. 117-130. https://hrcak.srce.hr/178842. Citirano 07.01.2025.
Chicago 17th Edition
Drandić, Dijana. "Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije." Pedagogijska istraživanja 12, br. 1-2 (2015): 117-130. https://hrcak.srce.hr/178842
Harvard
Drandić, D. (2015). 'Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije', Pedagogijska istraživanja, 12(1-2), str. 117-130. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/178842 (Datum pristupa: 07.01.2025.)
Vancouver
Drandić D. Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2015 [pristupljeno 07.01.2025.];12(1-2):117-130. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/178842
IEEE
D. Drandić, "Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije", Pedagogijska istraživanja, vol.12, br. 1-2, str. 117-130, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/178842. [Citirano: 07.01.2025.]
Puni tekst: njemački pdf 114 Kb
str. 132-132
preuzimanja: 243
citiraj
APA 6th Edition
Drandić, D. (2015). Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije. Pedagogijska istraživanja, 12 (1-2), 117-130. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/178842
MLA 8th Edition
Drandić, Dijana. "Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije." Pedagogijska istraživanja, vol. 12, br. 1-2, 2015, str. 117-130. https://hrcak.srce.hr/178842. Citirano 07.01.2025.
Chicago 17th Edition
Drandić, Dijana. "Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije." Pedagogijska istraživanja 12, br. 1-2 (2015): 117-130. https://hrcak.srce.hr/178842
Harvard
Drandić, D. (2015). 'Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije', Pedagogijska istraživanja, 12(1-2), str. 117-130. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/178842 (Datum pristupa: 07.01.2025.)
Vancouver
Drandić D. Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2015 [pristupljeno 07.01.2025.];12(1-2):117-130. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/178842
IEEE
D. Drandić, "Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije", Pedagogijska istraživanja, vol.12, br. 1-2, str. 117-130, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/178842. [Citirano: 07.01.2025.]
Sažetak
U ovom se radu analiziraju rezultati istraživanja interkulturalne osjetljivosti nastavnika kroz faktorske dimenzije interakcije. Istraživanje je obuhvatilo 276 nastavnika primarnog obrazovanja i predmetne nastave, što predstavlja reprezentativan uzorak od 71,13% od ukupnog broja nastavnika u 11 osnovnih škola koji djeluju na području grada Pule. Na varijable/tvrdnje iz istraživačkog instrumenta primijenjena je faktorska analiza zajedničkihfaktora s Varimax rotacijom da bi utvrdili kako je dimenzionirana interkulturalna osjetljivost nastavnika. Prema provedenom istraživanju i dobivenim rezultatima utvrđeno je postojanje pet faktorskih dimenzija: povjerenje i pouzdanost, uživanje u komunikaciji, poštivanje i prihvaćanje kulturnih razlika, angažiranje i sudjelovanje u interakciji, te razumijevanje i pažnja prema kulturno drugačijima, koje sadržajno možemo defniratikao pet dimenzija interkulturalne osjetljivosti nastavnika formiranih u interakciji s osobama iz drugih kultura.
Ključne riječi
interkulturalna osjetljivost; interkulturalne kompetencije; obrazovanje; nastavnik; različitost kultura; učenik
Hrčak ID:
178842
URI
https://hrcak.srce.hr/178842
Datum izdavanja:
6.11.2015.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 3.026
*