Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.21464/sp31203

Kako je moguć konstruktivni angažman u komparativnom filozofiranju

Bo Mou ; Department of Philosophy, San José State University, San José, California 95192–0096, USA


Puni tekst: hrvatski pdf 440 Kb

str. 265-277

preuzimanja: 279

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 440 Kb

str. 265-277

preuzimanja: 294

citiraj

Puni tekst: francuski pdf 440 Kb

str. 265-277

preuzimanja: 322

citiraj

Puni tekst: njemački pdf 440 Kb

str. 265-277

preuzimanja: 175

citiraj


Sažetak

U ovome članku, na temelju određenih ranijih relevantnih radova o ovoj problematici, namjeravam dodatno istražiti niz uvjeta za održavanje adekvatnih vodećih metodoloških principa koji se bave pitanjem kako promatrati odnos između metodoloških perspektiva u komparativno angažiranom istraživanju u filozofiji. Svrha je ovog teksta istražiti kako, u globalnom kontekstu, različiti pristupi u filozofiji mogu biti angažirani tako da stupe u konstruktivan dijalog i da doprinesu razvoju filozofije i društva.

Ključne riječi

konstruktivni angažman; komparativna filozofija; vodeći metodološki principi (njihovi uvjeti adekvacije); metodološke perspektive

Hrčak ID:

185353

URI

https://hrcak.srce.hr/185353

Datum izdavanja:

14.2.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski francuski njemački

Posjeta: 2.183 *