Skip to the main content
  • Publication date: 21.12.2022.
  • Published on HRČAK: 08.02.2023.

Table of contents

Full text

FOREWORD (page 1011-1012)

UVODNIK (page 1011-1012)

Uredništvo .
Editorial


Obrazovne strategije u razvoju kritičkoga razmišljanja: pristup utemeljene teorije (page 1083-1110)

Monica Gabriela Assante, Mariana Momanu, Florin Enescu
Original scientific paper


Oblikovanje učeničkih odgovora kombinacijom različitih izvora: zajednička upotreba riječi okay i specifičnih pitanja (page 1111-1135)

Cihat Atar, Paul Seedhouse, Steve Walsh
Original scientific paper


Stavovi o školovanju kod kuće: slučaj Turske (page 1137-1173)

İpek Derman, Eda Gürlen
Original scientific paper


Mišljenja i stavovi učitelja različite etničke pripadnosti o sadržajima nastave Prirode i društva (page 1175-1203)

Aleksandar Janković, Đorđe Cvijanović, Josip Ivanović
Original scientific paper


Doživljaj zanesenosti kod adolescenata: razlike između glazbeno obrazovanih, sportaša i ostalih adolescenata (page 1205-1227)

Zrinka Šimunović, Sabina Vidulin, Dubravka Miljković
Original scientific paper


Stavovi učitelja o obrazovanju djece s komunikacijskim i jezično-govornim teškoćama (page 1259-1288)

Pelin Pistav Akmese, Nilay Kayhan
Preliminary communication


Obrazovni program kulturne baštine za učenike srednje škole (page 1289-1321)

Özge Islamoglu, Fulya Üstün Demirkaya, Funda Kurak Açıcı, Aylin Aras
Professional paper


Visits: 13.570 *