Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 21.12.2022.
  • Objavljen na Hrčku: 08.02.2023.

Sadržaj

Puni tekst

FOREWORD (str. 1011-1012)

UVODNIK (str. 1011-1012)

Uredništvo .
Uvodnik


Obrazovne strategije u razvoju kritičkoga razmišljanja: pristup utemeljene teorije (str. 1083-1110)

Monica Gabriela Assante, Mariana Momanu, Florin Enescu
Izvorni znanstveni članak


Oblikovanje učeničkih odgovora kombinacijom različitih izvora: zajednička upotreba riječi okay i specifičnih pitanja (str. 1111-1135)

Cihat Atar, Paul Seedhouse, Steve Walsh
Izvorni znanstveni članak


Stavovi o školovanju kod kuće: slučaj Turske (str. 1137-1173)

İpek Derman, Eda Gürlen
Izvorni znanstveni članak


Mišljenja i stavovi učitelja različite etničke pripadnosti o sadržajima nastave Prirode i društva (str. 1175-1203)

Aleksandar Janković, Đorđe Cvijanović, Josip Ivanović
Izvorni znanstveni članak


Doživljaj zanesenosti kod adolescenata: razlike između glazbeno obrazovanih, sportaša i ostalih adolescenata (str. 1205-1227)

Zrinka Šimunović, Sabina Vidulin, Dubravka Miljković
Izvorni znanstveni članak


Stavovi učitelja o obrazovanju djece s komunikacijskim i jezično-govornim teškoćama (str. 1259-1288)

Pelin Pistav Akmese, Nilay Kayhan
Prethodno priopćenje


Obrazovni program kulturne baštine za učenike srednje škole (str. 1289-1321)

Özge Islamoglu, Fulya Üstün Demirkaya, Funda Kurak Açıcı, Aylin Aras
Stručni rad


Posjeta: 13.570 *