Original scientific paper
Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije
Dijana Drandić
; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Muzička akademija u Puli
Full text: croatian pdf 254 Kb
page 117-130
downloads: 861
cite
APA 6th Edition
Drandić, D. (2015). Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije. Pedagogijska istraživanja, 12 (1-2), 117-130. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/178842
MLA 8th Edition
Drandić, Dijana. "Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije." Pedagogijska istraživanja, vol. 12, no. 1-2, 2015, pp. 117-130. https://hrcak.srce.hr/178842. Accessed 8 Jan. 2025.
Chicago 17th Edition
Drandić, Dijana. "Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije." Pedagogijska istraživanja 12, no. 1-2 (2015): 117-130. https://hrcak.srce.hr/178842
Harvard
Drandić, D. (2015). 'Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije', Pedagogijska istraživanja, 12(1-2), pp. 117-130. Available at: https://hrcak.srce.hr/178842 (Accessed 08 January 2025)
Vancouver
Drandić D. Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2015 [cited 2025 January 08];12(1-2):117-130. Available from: https://hrcak.srce.hr/178842
IEEE
D. Drandić, "Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije", Pedagogijska istraživanja, vol.12, no. 1-2, pp. 117-130, 2015. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/178842. [Accessed: 08 January 2025]
Full text: english pdf 113 Kb
page 131-131
downloads: 218
cite
APA 6th Edition
Drandić, D. (2015). Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije. Pedagogijska istraživanja, 12 (1-2), 117-130. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/178842
MLA 8th Edition
Drandić, Dijana. "Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije." Pedagogijska istraživanja, vol. 12, no. 1-2, 2015, pp. 117-130. https://hrcak.srce.hr/178842. Accessed 8 Jan. 2025.
Chicago 17th Edition
Drandić, Dijana. "Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije." Pedagogijska istraživanja 12, no. 1-2 (2015): 117-130. https://hrcak.srce.hr/178842
Harvard
Drandić, D. (2015). 'Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije', Pedagogijska istraživanja, 12(1-2), pp. 117-130. Available at: https://hrcak.srce.hr/178842 (Accessed 08 January 2025)
Vancouver
Drandić D. Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2015 [cited 2025 January 08];12(1-2):117-130. Available from: https://hrcak.srce.hr/178842
IEEE
D. Drandić, "Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije", Pedagogijska istraživanja, vol.12, no. 1-2, pp. 117-130, 2015. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/178842. [Accessed: 08 January 2025]
Full text: german pdf 114 Kb
page 132-132
downloads: 243
cite
APA 6th Edition
Drandić, D. (2015). Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije. Pedagogijska istraživanja, 12 (1-2), 117-130. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/178842
MLA 8th Edition
Drandić, Dijana. "Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije." Pedagogijska istraživanja, vol. 12, no. 1-2, 2015, pp. 117-130. https://hrcak.srce.hr/178842. Accessed 8 Jan. 2025.
Chicago 17th Edition
Drandić, Dijana. "Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije." Pedagogijska istraživanja 12, no. 1-2 (2015): 117-130. https://hrcak.srce.hr/178842
Harvard
Drandić, D. (2015). 'Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije', Pedagogijska istraživanja, 12(1-2), pp. 117-130. Available at: https://hrcak.srce.hr/178842 (Accessed 08 January 2025)
Vancouver
Drandić D. Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2015 [cited 2025 January 08];12(1-2):117-130. Available from: https://hrcak.srce.hr/178842
IEEE
D. Drandić, "Interkulturalna osjetljivost nastavnika – rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije", Pedagogijska istraživanja, vol.12, no. 1-2, pp. 117-130, 2015. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/178842. [Accessed: 08 January 2025]
Abstract
U ovom se radu analiziraju rezultati istraživanja interkulturalne osjetljivosti nastavnika kroz faktorske dimenzije interakcije. Istraživanje je obuhvatilo 276 nastavnika primarnog obrazovanja i predmetne nastave, što predstavlja reprezentativan uzorak od 71,13% od ukupnog broja nastavnika u 11 osnovnih škola koji djeluju na području grada Pule. Na varijable/tvrdnje iz istraživačkog instrumenta primijenjena je faktorska analiza zajedničkihfaktora s Varimax rotacijom da bi utvrdili kako je dimenzionirana interkulturalna osjetljivost nastavnika. Prema provedenom istraživanju i dobivenim rezultatima utvrđeno je postojanje pet faktorskih dimenzija: povjerenje i pouzdanost, uživanje u komunikaciji, poštivanje i prihvaćanje kulturnih razlika, angažiranje i sudjelovanje u interakciji, te razumijevanje i pažnja prema kulturno drugačijima, koje sadržajno možemo defniratikao pet dimenzija interkulturalne osjetljivosti nastavnika formiranih u interakciji s osobama iz drugih kultura.
Keywords
interkulturalna osjetljivost; interkulturalne kompetencije; obrazovanje; nastavnik; različitost kultura; učenik
Hrčak ID:
178842
URI
https://hrcak.srce.hr/178842
Publication date:
6.11.2015.
Article data in other languages:
english
german
Visits: 3.026
*