Skip to the main content

Original scientific paper

Kontroverzne i osjetljive teme: kako hrvatski učitelji reagiraju na emocionalne reakcije učenika u nastavi povijesti?

DOMAGOJ ŠVIGIR orcid id orcid.org/0000-0002-1213-0633 ; OŠ MATE LOVRAKA, KUTINA


Full text: croatian pdf 214 Kb

page 5-22

downloads: 1.600

cite


Abstract

Rad predstavlja rezultate istraživanja provedenom na uzorku od 20 učitelja povijesti s ciljem da utvrdi kako učitelji reagiraju na emocionalne i/ili kontroverzne reakcije učenika na nastavi povijesti, primarno prilikom poučavanja o osjetljivim i/ili kontroverznim temama. U prvom djelu rada predstavljena su teorijska polazišta, a u drugome djelu samo istraživanje.

Keywords

Kontroverzne i osjetljive teme; nastava povijesti; reakcije učitelja

Hrčak ID:

235882

URI

https://hrcak.srce.hr/235882

Publication date:

31.12.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 3.269 *