Povijest u nastavi, Vol. 30. No. 1., 2019.
Izvorni znanstveni članak
Kontroverzne i osjetljive teme: kako hrvatski učitelji reagiraju na emocionalne reakcije učenika u nastavi povijesti?
DOMAGOJ ŠVIGIR
orcid.org/0000-0002-1213-0633
; OŠ MATE LOVRAKA, KUTINA
Sažetak
Rad predstavlja rezultate istraživanja provedenom na uzorku od 20 učitelja povijesti s ciljem da utvrdi kako učitelji reagiraju na emocionalne i/ili kontroverzne reakcije učenika na nastavi povijesti, primarno prilikom poučavanja o osjetljivim i/ili kontroverznim temama. U prvom djelu rada predstavljena su teorijska polazišta, a u drugome djelu samo istraživanje.
Ključne riječi
Kontroverzne i osjetljive teme; nastava povijesti; reakcije učitelja
Hrčak ID:
235882
URI
Datum izdavanja:
31.12.2019.
Posjeta: 3.269 *