Skoči na glavni sadržaj

Market-Tržište , Vol. 32 No. Special Issue, 2020.

  • Datum izdavanja: 16.12.2020.
  • Objavljen na Hrčku: 16.12.2020.

Sadržaj

Puni tekst

Uvodnik (str. 5-7)

Editorial preface (str. 5-7)

Dubravka Sinčić Ćorić, Sunčana Piri Rajh
Uvodnik


Segmentacija potrošača u maloprodaji hrane u Republici Hrvatskoj: analiza latentnih klasa (str. 9-29)

Ivana Pavlić, Katija Vojvodić, Barbara Puh
Izvorni znanstveni članak


Analysing the Relationship Between Hotels’ Internal Marketing and Employee Engagement Dimensions (str. 49-65)

Kristina Črnjar, Jasmina Dlačić, Borut Milfelner
Izvorni znanstveni članak


Increasing Consumer Engagement on Social Networks: Social Media Influencer’s Followers ‘Like’ to See a Face in a Post (str. 67-81)

Matia Torbarina, Lara Jelenc, Ivana Brkljačić
Prethodno priopćenje


Consumer Attitudes Towards Social Network Advertising: Predictors and Outcomes (str. 83-97)

Ivana Kursan Milaković, Mirela Mihić, Ivana Boljat
Prethodno priopćenje


The Role of Financial Education in Adolescent Consumers’ Financial Knowledge Enhancement (str. 115-130)

Andrea Lučić, Dajana Barbić, Marija Uzelac
Prethodno priopćenje


Posjeta: 30.239 *