Skoči na glavni sadržaj

Market-Tržište , Vol. 22 No. 1, 2010.

  • Datum izdavanja: 28.06.2010.
  • Objavljen na Hrčku: 09.12.2010.

Sadržaj

Puni tekst

Uvodnik (str. 5-6)

Editorial preface (str. 5-6)

Đurđana Ozretić Došen
Uvodnik


Influence of demographic and individual difference factors on impulse buying (str. 0-0)

Mirela Mihić, Ivana Kursan
Izvorni znanstveni članak


Gender differences in Croatian consumer decision-making styles (str. 0-0)

Ivan-Damir Anić, Sunčana Piri Rajh, Edo Rajh
Prethodno priopćenje


Effect of media relations on audiences: comparing how editorials and advertising influence behavior (str. 0-0)

Ana Tkalac Verčič, Đurđica Vučković
Prethodno priopćenje


Internationalization of small and medium-sized enterprises (str. 57-76)

Zoran Paunović, Darko Prebežac
Pregledni rad


Impact of autochthonous music on the creation of tourist destination image (str. 0-0)

Željko Blagus
Prethodno priopćenje


Organic food category research among leading food retailers in Croatia (str. 0-0)

Kristina Petljak
Prethodno priopćenje


Differentiation of car rental services in the Croatian market (str. 0-0)

Karolina Karlo Marijanović
Prethodno priopćenje


Tomašević Lišanin, M.: Profesionalna prodaja i pregovaranje (str. 129-131)

Andrea Razum
Recenzija, Prikaz slučaja


Tomašević Lišanin, M.: Poslovni slučajevi iz prodaje i pregovaranja (str. 133-136)

Kristina Ozimec
Recenzija, Prikaz slučaja


Posjeta: 50.503 *