Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 17.06.2024.
  • Objavljen na Hrčku: 17.06.2024.

Sadržaj

Puni tekst

Two hundred and sixty years of continuous education in Velika Kopanica Abstract (str. 5-31)

Emerik Munjiza, Snježana Dubovicki
Izvorni znanstveni članak


Predictors of German Teachers' Attitudes toward Differentiated Instruction (str. 33-54)

Katarina Marciuš Logožar
Izvorni znanstveni članak


Strani jezik u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju: pregled teorije i istraživanja (str. 55-80)

Karla Vrček, Ivana Cindrić, Silvija Hanžić Deda
Izvorni znanstveni članak


The role of Instagram, the social media platform in the promotion of reading (str. 103-123)

Suzana Obrovac Lipar
Prethodno priopćenje


Tjelesna aktivnost i simptomi depresije i anksioznosti kod djece i adolescenata (str. 125-144)

Karmen Korda Orlović
Pregledni rad


The hidden curriculum in the context of a contemporary school (str. 145-160)

Andrej Maras
Pregledni rad


Riccardo Luccio Od duše do uma Kratka povijest psihologije (str. 176-180)

Josip Bošnjaković
Recenzija, prikaz


Prikaz finskog školskog sustava, posjet gradu Ouluu (str. 183-193)

Miroslav Huzjak
Esej


U spomen prof. emer. dr. sc. Vlatku Previšići (str. 194-198)

Vladimir Strugar
In memoriam, Nekrolog, Obituarij


Posjeta: 0 *