hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Financial evaluation and perception analysis of meat industry companies

doc. Lari Hadelan   ORCID icon orcid.org/0000-0002-8499-0771 ; Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Svetošimunska 25, Zagreb
prof. Ivo Grgić ; Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Svetošimunska 25
Magdalena Zrakić, mag. ing. agr. ; Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Svetošimunska 25
Guna Salputra ; University of Ljubljana, Biotechnical Faculty, Groblje 3, Domžale, Slovenia

Puni tekst: engleski, pdf (417 KB) str. 254-259 preuzimanja: 292* citiraj
APA 6th Edition
Hadelan, d.L., Grgić, p.I., Zrakić, mag. ing. agr., M. i Salputra, G. (2015). Financial evaluation and perception analysis of meat industry companies. MESO: Prvi hrvatski časopis o mesu, XVII (3), 254-259. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/141123
MLA 8th Edition
Hadelan, doc. Lari, et al. "Financial evaluation and perception analysis of meat industry companies." MESO: Prvi hrvatski časopis o mesu, vol. XVII, br. 3, 2015, str. 254-259. https://hrcak.srce.hr/141123. Citirano 19.09.2021.
Chicago 17th Edition
Hadelan, doc. Lari, prof. Ivo Grgić, Magdalena Zrakić, mag. ing. agr. i Guna Salputra. "Financial evaluation and perception analysis of meat industry companies." MESO: Prvi hrvatski časopis o mesu XVII, br. 3 (2015): 254-259. https://hrcak.srce.hr/141123
Harvard
Hadelan, d.L., et al. (2015). 'Financial evaluation and perception analysis of meat industry companies', MESO: Prvi hrvatski časopis o mesu, XVII(3), str. 254-259. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/141123 (Datum pristupa: 19.09.2021.)
Vancouver
Hadelan dL, Grgić pI, Zrakić, mag. ing. agr. M, Salputra G. Financial evaluation and perception analysis of meat industry companies. MESO: Prvi hrvatski časopis o mesu [Internet]. 2015 [pristupljeno 19.09.2021.];XVII(3):254-259. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/141123
IEEE
d.L. Hadelan, p.I. Grgić, M. Zrakić, mag. ing. agr. i G. Salputra, "Financial evaluation and perception analysis of meat industry companies", MESO: Prvi hrvatski časopis o mesu, vol.XVII, br. 3, str. 254-259, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/141123. [Citirano: 19.09.2021.]
Puni tekst: hrvatski, pdf (660 KB) str. 226-230 preuzimanja: 866* citiraj
APA 6th Edition
Hadelan, d.L., Grgić, p.I., Zrakić, mag. ing. agr., M. i Salputra, G. (2015). Financijska i perceptivna ocjena tvrtki iz mesne industrije. MESO: Prvi hrvatski časopis o mesu, XVII (3), 226-230. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/141123
MLA 8th Edition
Hadelan, doc. Lari, et al. "Financijska i perceptivna ocjena tvrtki iz mesne industrije." MESO: Prvi hrvatski časopis o mesu, vol. XVII, br. 3, 2015, str. 226-230. https://hrcak.srce.hr/141123. Citirano 19.09.2021.
Chicago 17th Edition
Hadelan, doc. Lari, prof. Ivo Grgić, Magdalena Zrakić, mag. ing. agr. i Guna Salputra. "Financijska i perceptivna ocjena tvrtki iz mesne industrije." MESO: Prvi hrvatski časopis o mesu XVII, br. 3 (2015): 226-230. https://hrcak.srce.hr/141123
Harvard
Hadelan, d.L., et al. (2015). 'Financijska i perceptivna ocjena tvrtki iz mesne industrije', MESO: Prvi hrvatski časopis o mesu, XVII(3), str. 226-230. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/141123 (Datum pristupa: 19.09.2021.)
Vancouver
Hadelan dL, Grgić pI, Zrakić, mag. ing. agr. M, Salputra G. Financijska i perceptivna ocjena tvrtki iz mesne industrije. MESO: Prvi hrvatski časopis o mesu [Internet]. 2015 [pristupljeno 19.09.2021.];XVII(3):226-230. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/141123
IEEE
d.L. Hadelan, p.I. Grgić, M. Zrakić, mag. ing. agr. i G. Salputra, "Financijska i perceptivna ocjena tvrtki iz mesne industrije", MESO: Prvi hrvatski časopis o mesu, vol.XVII, br. 3, str. 226-230, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/141123. [Citirano: 19.09.2021.]

Sažetak
Meat industry is a leading sub-category of food industry with the largest share of generated revenue and salaried employees. In 2012 this sector included a total of 184 companies operating with a different degree of financial success and market share. The aim of the paper is to perform a multi-criteria comparison and rank the largest Croatian meat industry companies. For this purpose we used a multi-criteria decision making method, namely Analytical Hierarchy Process, which synthesized (a) financial results, (b) adjustment to changing market conditions in 2013, and (c) consumers’ assessment of product quality and brands in the overall evaluation of companies concerned. Of the seven largest companies, the meat industry PIK Vrbovec received the highest rating and placed first. Meat industries Braća Pivac and Perutnina Ptuj - PIPO occupied the second and third place, respectively.

Ključne riječi
meat industry; business operation; comparison; analytic hierarchy process

Hrčak ID: 141123

URI
https://hrcak.srce.hr/141123

[hrvatski] [njemački] [talijanski] [španjolski]

Posjeta: 1.604 *