Sadržaj |
Puni tekst |
Osobna razina orijentacije na potrošača na ruskom tržištu direktne prodaje
|
|
Personal Level Customer Orientation in Russian Direct Selling Market
(str.7-22)
|
engleskipdf 230 KB
|
Alexander Rozhkov
Izvorni znanstveni članak
|
|
Transformiranje industrije kao odgovor na tranziciju gospodarstva - slučaj pekarske industrije u Rusiji
|
|
Transforming Industry Landscapein Response to the Transition of the Economy – The Case of the Russian Bakery Industry
(str.23-44)
|
engleskipdf 333 KB
|
Maria Smirnova, Vera Rebiazina, Irina Moreva
Prethodno priopćenje
|
|
Dvostruki standardi u procjenama neetičnog ponašanja potrošača i poslovnih subjekata
|
|
Double Standards in the Judgment of Consumer versus Business Unethical Behavior
(str.45-57)
|
engleskipdf 153 KB
|
Mindaugas Sinkevičius, Justina Gineikienė, Maik Huettinger, Benas Adomavičius
Prethodno priopćenje
|
|
Research on the Relationship between Internal Communication Climate and Job Satisfaction and Employee Loyalty
|
|
Istraživanje povezanosti interne komunikacijske klime sa zadovoljstvom poslom i lojalnošću zaposlenika
(str.59-76)
|
hrvatskipdf 293 KB
|
Tamara Sušanj Šulentić
Izvorni znanstveni članak
|
|
Modeliranje studentske lojalnosti
|
|
Student Loyalty Modeling
(str.77-91)
|
engleskipdf 201 KB
|
Lerbin R. Aritonang R.
Prethodno priopćenje
|
|
Percepcija studenata o ulozi nastavnog i administrativnog osoblja pri procjeni kvalitete usluga poslovnog obrazovanja
|
|
Students’ Perceptions about Role of Faculty and Administrative Staff in Business Education Service Quality Assessment
(str.93-108)
|
engleskipdf 186 KB
|
Maja Arslanagić-Kalajdžić, Selma Kadić-Maglajlić, Muris Čičić
Prethodno priopćenje
|
|
Anatomija maraka britanskih poslovnih škola: obilježja koja utječu na odabir studenata poslijediplomskog studija u pakistanu
|
|
Anatomy of British Business School Brands: Attributes Affecting Choice Among Pakistani Postgraduate Students
(str.109-122)
|
engleskipdf 187 KB
|
Usman Ahmad, Muhammad Kashif, Jessica Eaton, Rooma Qadeer
Prethodno priopćenje
|
|
Ferrell, O. C., Hartline, M. D.: Marketing Strategy: Text and Cases (International edition)
(str.123-127)
|
hrvatskipdf 105 KB
|
Tanja Komarac
Recenzija, Prikaz slučaja
|
|
Vranešević, T.: Tržišna istraživanja u poslovnom upravljanju
(str.129-131)
|
hrvatskipdf 87 KB
|
Doris Peručić
Recenzija, Prikaz slučaja
|
|
Uvodnik
|
|
Editorial Preface
|
engleskipdf 52 KB
|
Đurđana Ozretić Došen
Uvodnik
|
|