hrcak mascot   Srce   HID

Market-Tržište, Vol. 29 No. 2, 2017.


Market-Tržište,Vol. 29 No. 2
Datum izdavanja: prosinca 2017.

Objavljen na Hrčku: 18. 12. 2017.
Sadržaj Puni tekst
Uvodnik (str.123-124) hrvatskipdf 70 KB
Editorial preface (str.123-124) engleskipdf 70 KB
Đurđana Ozretić Došen
Uvodnik
 
Online navike generacije od 55 i više godina u izabranim regijama Republike Češke  
Online Habits of the 55 plus Generation in a Selected Region of the Czech Republic (str.125-138) engleskipdf 544 KB
Čeněk Celer, Michaela Jánská
Prethodno priopćenje
 
Učinci prilagodljivosti i interaktivnosti na percipiranu vrijednost i zadovoljstvo elektroničkim trgovanjem (dokazi iz Indonezije)  
Effects of Flexibility and Interactivity on the Perceived Value of and Satisfaction with E-Commerce (Evidence from Indonesia) (str.139-159) engleskipdf 305 KB
Purwanto P., Kuswandi K.
Prethodno priopćenje
 
Namjere ponašanja potrošača prema uslugama mobilnoga plaćanja: empirijsko istraživanje u Pakistanu  
Consumer Behavioral Intentions towards Mobile Payment Services: An Empirical Analysis in Pakistan (str.161-176) engleskipdf 245 KB
Wajeeha Aslam, Marija Ham, Imtiaz Arif
Prethodno priopćenje
 
Utječe li marketinška strategija usmjerena okolišu na marketinške i financijske učinke? Istraživanje indonezijskih izvoznih poduzeća  
Does an Environmental Marketing Strategy Influence Marketing and Financial Performance? A Study of Indonesian Exporting Firms (str.177-192) engleskipdf 348 KB
Roby Setiadi, Kardison Lumban Batu, Harry Soesanto
Prethodno priopćenje
 
Promocija turističke destinacije putem filmskog turizma: slučaj Japana  
Promoting Tourism Destination through Film-Induced Tourism: The Case of Japan (str.193-203) engleskipdf 189 KB
Wadim Strielkowski
Pregledni rad
 
Segmentacija tržišta: primjena na turističkim destinacijama Schist Village  
Market Segmentation: An Application to the Schist Village Tourism Destinations (str.205-218) engleskipdf 201 KB
Arminda Paço, Manuel Martinho
Prethodno priopćenje
 
Posjeta: 7.397 *