Skoči na glavni sadržaj

Communication Management Review , Vol. 02 No. 02, 2017.

  • Datum izdavanja: 28.12.2017.
  • Objavljen na Hrčku: 30.12.2017.

Sadržaj

Puni tekst

Editor's Note (str. 4-6)

Damir Jugo
Uvodnik


Rebranding kao elementarni dio korporativnog repozicioniranja i upravljanja ugledom – primjer Addiko banke (str. 8-28)

Igor Vukasović, Iva Ančić, Dora Starčević
Izvorni znanstveni članak


Hrvatsko nazivlje odnosa s javnošću – pregled i smjernice za terminološku regulativu (str. 30-53)

Lana Hudeček, Igor Ćutuk
Prethodno priopćenje


Kako (izmišljeni) političari uvjeravaju i manipuliraju svojim gledateljima? Slučaj Kuće od karata (str. 74-98)

Irena Sever Globan, Marko Ezgeta
Prethodno priopćenje


Krizni menadžment u hotelskom poslovanju – uvid iz Hrvatske (str. 100-118)

Ivana Bilić, Smiljana Pivčević, Ana Čevra
Prethodno priopćenje


Mediji o temi medijske pismenosti u hrvatskom obrazovnom sustavu (str. 120-137)

Danijel Labaš, Petra Marinčić
Prethodno priopćenje


Posjeta: 24.198 *