hrcak mascot   Srce   HID

Econviews : Review of Contemporary Entrepreneurship, Business, and Economic Issues,Vol. III No. 2
Publication date: December 1990

Published on HRČAK: 27 November 2019
Table of contents Full text
Temelji idejno — teoretskih kontroverzi o tržištu, II. dio (str.157-165) croatianpdf 822 KB
Tibor Karpati
Original scientific paper
 
Depoziti (Depositum irregulare) kod banaka (str.167-176) croatianpdf 823 KB
Boško Kujavić
Original scientific paper
 
Analiza uzroka manjkavosti u provođenju plana komasacije (str.177-184) croatianpdf 537 KB
Anka Frigan
Original scientific paper
 
Perspektiven der Gesamtdeutschen Wirtschaft (str.187-193) germanpdf 527 KB
Hartmut Lőffler
Preliminary communication
 
Organizacija platnog prometa u tržišno orijentiranoj privredi (str.195-198) croatianpdf 295 KB
Vlatka Bukljaš
Preliminary communication
 
Prodaja robe i usluga na unutrašnjem tržištu u funkciji ostvarivanja deviznog priliva (str.199-205) croatianpdf 549 KB
Silvije Krajčević
Preliminary communication
 
Suodlučivanje i pogonska demokracija u privredi SR Njemačke (str.207-216) croatianpdf 837 KB
Slavko Juriša
Preliminary communication
 
Vrijednosni papiri i teorija tržišta kapitala (str.217-223) croatianpdf 475 KB
Branko Novak
Review article
 
Fuzzy analiza u poslovnoj politici i strategijskom upravljanju, (str.225-230) croatianpdf 463 KB
Ivan Bošnjak
Review article
 
Primjena analitičkog hijerarhijskog procesa na jednom modelu dodjele (str.231-236) croatianpdf 406 KB
Dražen Barković
Review article
 
Utjecaj komasacije zemljišta na racionalizaciju poljoprivredne proizvodnje (str.237-243) croatianpdf 525 KB
Matija Panjaković
Review article
 
Mogućnosti proizvodnje i potrošnje osnovnih ratarskih proizvoda u Slavoniji i Baranji do 2010. godine (str.245-251) croatianpdf 448 KB
Božidar Petrač
Review article
 
Metodološki pristup optimalizaciji poslovanja PIK "Belje” (str.253-261) croatianpdf 800 KB
Ivan Mecanović
Review article
 
Propagandne ploče pored sportskih terena kao specifičan oblik televizijskog oglasa (str.265-269) croatianpdf 418 KB
Siniša Milovanović
Professional paper
 
Koncepcija promjene programa obrazovanja na Ekonomskom fakultetu u Osijeku (prijedlog) (str.273-277) croatianpdf 347 KB
Slavica Kosanović
Other
 
Prof. dr. Ljubomir Baban: EEZ — ciljno tržište Jugoslavije, Zavod za tržišna istraživanja — Centar za istraživanje marketinga, Zagreb, 1990. (str.279-281) croatianpdf 191 KB
Zdenko Segetlija
Book Review
 
Hugh Davidson: Offensive Marketing or How to Make Your Competitors Followers, Penguin Business Library, London, 1987. (str.283-284) croatianpdf 126 KB
Nenad Tintor
Book Review
 
Stan Rapp, Tom Collins: Maxi marketing - novi pravac u propagiranju, promociji i marketing strategiji, McGraw-Hill, New York, 1987. (str.285-287) croatianpdf 184 KB
Mirna Leko
Book Review
 
XIII. znanstveni skup ekonomista Osijek — Pforzheim (str.289-291) croatianpdf 242 KB
Marcel Meler
Book Review
 
Međuakademijski naučni skup akademija nauka i umjetnosti SFRJ na staranju Crnogorske akademije nauka i umjetnosti: Ekonomske funkcije države u uslovima naše tržišne privrede (str.293-294) croatianpdf 97 KB
Ivan Mandić
Book Review
 
Visits: 50 *