hrcak mascot   Srce   HID

Ekonomski vjesnik : Review of Contemporary Entrepreneurship, Business, and Economic Issues,Vol. III No. 2
Datum izdavanja: prosinac 1990.

Objavljen na Hrčku: 27. 11. 2019.
Sadržaj Puni tekst
Temelji idejno — teoretskih kontroverzi o tržištu, II. dio (str.157-165) hrvatskipdf 822 KB
Tibor Karpati
Izvorni znanstveni članak
 
Depoziti (Depositum irregulare) kod banaka (str.167-176) hrvatskipdf 823 KB
Boško Kujavić
Izvorni znanstveni članak
 
Analiza uzroka manjkavosti u provođenju plana komasacije (str.177-184) hrvatskipdf 537 KB
Anka Frigan
Izvorni znanstveni članak
 
Perspektiven der Gesamtdeutschen Wirtschaft (str.187-193) njemačkipdf 527 KB
Hartmut Lőffler
Prethodno priopćenje
 
Organizacija platnog prometa u tržišno orijentiranoj privredi (str.195-198) hrvatskipdf 295 KB
Vlatka Bukljaš
Prethodno priopćenje
 
Prodaja robe i usluga na unutrašnjem tržištu u funkciji ostvarivanja deviznog priliva (str.199-205) hrvatskipdf 549 KB
Silvije Krajčević
Prethodno priopćenje
 
Suodlučivanje i pogonska demokracija u privredi SR Njemačke (str.207-216) hrvatskipdf 837 KB
Slavko Juriša
Prethodno priopćenje
 
Vrijednosni papiri i teorija tržišta kapitala (str.217-223) hrvatskipdf 475 KB
Branko Novak
Pregledni rad
 
Fuzzy analiza u poslovnoj politici i strategijskom upravljanju, (str.225-230) hrvatskipdf 463 KB
Ivan Bošnjak
Pregledni rad
 
Primjena analitičkog hijerarhijskog procesa na jednom modelu dodjele (str.231-236) hrvatskipdf 406 KB
Dražen Barković
Pregledni rad
 
Utjecaj komasacije zemljišta na racionalizaciju poljoprivredne proizvodnje (str.237-243) hrvatskipdf 525 KB
Matija Panjaković
Pregledni rad
 
Mogućnosti proizvodnje i potrošnje osnovnih ratarskih proizvoda u Slavoniji i Baranji do 2010. godine (str.245-251) hrvatskipdf 448 KB
Božidar Petrač
Pregledni rad
 
Metodološki pristup optimalizaciji poslovanja PIK "Belje” (str.253-261) hrvatskipdf 800 KB
Ivan Mecanović
Pregledni rad
 
Propagandne ploče pored sportskih terena kao specifičan oblik televizijskog oglasa (str.265-269) hrvatskipdf 418 KB
Siniša Milovanović
Stručni rad
 
Koncepcija promjene programa obrazovanja na Ekonomskom fakultetu u Osijeku (prijedlog) (str.273-277) hrvatskipdf 347 KB
Slavica Kosanović
Ostalo
 
Prof. dr. Ljubomir Baban: EEZ — ciljno tržište Jugoslavije, Zavod za tržišna istraživanja — Centar za istraživanje marketinga, Zagreb, 1990. (str.279-281) hrvatskipdf 191 KB
Zdenko Segetlija
Recenzija, Prikaz
 
Hugh Davidson: Offensive Marketing or How to Make Your Competitors Followers, Penguin Business Library, London, 1987. (str.283-284) hrvatskipdf 126 KB
Nenad Tintor
Recenzija, Prikaz
 
Stan Rapp, Tom Collins: Maxi marketing - novi pravac u propagiranju, promociji i marketing strategiji, McGraw-Hill, New York, 1987. (str.285-287) hrvatskipdf 184 KB
Mirna Leko
Recenzija, Prikaz
 
XIII. znanstveni skup ekonomista Osijek — Pforzheim (str.289-291) hrvatskipdf 242 KB
Marcel Meler
Recenzija, Prikaz
 
Međuakademijski naučni skup akademija nauka i umjetnosti SFRJ na staranju Crnogorske akademije nauka i umjetnosti: Ekonomske funkcije države u uslovima naše tržišne privrede (str.293-294) hrvatskipdf 97 KB
Ivan Mandić
Recenzija, Prikaz
 
Posjeta: 50 *