Skoči na glavni sadržaj

Market-Tržište , Vol. 32 No. 1, 2020.

  • Datum izdavanja: 17.06.2020.
  • Objavljen na Hrčku: 17.06.2020.

Sadržaj

Puni tekst

Uvodnik (str. 0-0)

Editorial Preface (str. 5-7)

Đurđana Ozretić Došen
Uvodnik


Analysis of the Effectiveness of Advertising Messages. Comparison by Media, Typology, and Schedule of Advertisements (str. 27-46)

Margarita De-Miguel-Guzmán, Carlos Ronquillo-Bolaños, Alexander Sánchez-Rodríguez, Gelmar García-Vidal, Reyner Pérez-Campdesuñer, Rodobaldo Martínez-Vivar
Izvorni znanstveni članak


Mijenja li ambalaža percipirani okus piva? Rezultati eksperimenta s pivom (str. 0-0)

Jan Zavodny Pospisil, Lucie Sara Zavodna, Matej Jiranek
Prethodno priopćenje


Testing Different Loyalty Types in a Destination (str. 97-112)

Marina Laškarin Ažić, Jasmina Dlačić, Vlado Galičić
Prethodno priopćenje


Posjeta: 20.092 *