Pregledni rad
NATIONAL CURRICULUM DEVELOPMENT
Ante Žužul
; Školska knjiga, Zagreb
Puni tekst: hrvatski pdf 316 Kb
str. 175-183
preuzimanja: 967
citiraj
APA 6th Edition
Žužul, A. (2005). NATIONAL CURRICULUM DEVELOPMENT. Pedagogijska istraživanja, 2 (2), 175-175. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139319
MLA 8th Edition
Žužul, Ante. "NATIONAL CURRICULUM DEVELOPMENT." Pedagogijska istraživanja, vol. 2, br. 2, 2005, str. 175-175. https://hrcak.srce.hr/139319. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
Žužul, Ante. "NATIONAL CURRICULUM DEVELOPMENT." Pedagogijska istraživanja 2, br. 2 (2005): 175-175. https://hrcak.srce.hr/139319
Harvard
Žužul, A. (2005). 'NATIONAL CURRICULUM DEVELOPMENT', Pedagogijska istraživanja, 2(2), str. 175-175. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139319 (Datum pristupa: 21.11.2024.)
Vancouver
Žužul A. NATIONAL CURRICULUM DEVELOPMENT. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2005 [pristupljeno 21.11.2024.];2(2):175-175. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139319
IEEE
A. Žužul, "NATIONAL CURRICULUM DEVELOPMENT", Pedagogijska istraživanja, vol.2, br. 2, str. 175-175, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139319. [Citirano: 21.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 111 Kb
str. 175-175
preuzimanja: 257
citiraj
APA 6th Edition
Žužul, A. (2005). NATIONAL CURRICULUM DEVELOPMENT. Pedagogijska istraživanja, 2 (2), 175-175. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139319
MLA 8th Edition
Žužul, Ante. "NATIONAL CURRICULUM DEVELOPMENT." Pedagogijska istraživanja, vol. 2, br. 2, 2005, str. 175-175. https://hrcak.srce.hr/139319. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
Žužul, Ante. "NATIONAL CURRICULUM DEVELOPMENT." Pedagogijska istraživanja 2, br. 2 (2005): 175-175. https://hrcak.srce.hr/139319
Harvard
Žužul, A. (2005). 'NATIONAL CURRICULUM DEVELOPMENT', Pedagogijska istraživanja, 2(2), str. 175-175. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139319 (Datum pristupa: 21.11.2024.)
Vancouver
Žužul A. NATIONAL CURRICULUM DEVELOPMENT. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2005 [pristupljeno 21.11.2024.];2(2):175-175. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139319
IEEE
A. Žužul, "NATIONAL CURRICULUM DEVELOPMENT", Pedagogijska istraživanja, vol.2, br. 2, str. 175-175, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139319. [Citirano: 21.11.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 154 Kb
str. 183-183
preuzimanja: 278
citiraj
APA 6th Edition
Žužul, A. (2005). NATIONAL CURRICULUM DEVELOPMENT. Pedagogijska istraživanja, 2 (2), 175-175. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139319
MLA 8th Edition
Žužul, Ante. "NATIONAL CURRICULUM DEVELOPMENT." Pedagogijska istraživanja, vol. 2, br. 2, 2005, str. 175-175. https://hrcak.srce.hr/139319. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
Žužul, Ante. "NATIONAL CURRICULUM DEVELOPMENT." Pedagogijska istraživanja 2, br. 2 (2005): 175-175. https://hrcak.srce.hr/139319
Harvard
Žužul, A. (2005). 'NATIONAL CURRICULUM DEVELOPMENT', Pedagogijska istraživanja, 2(2), str. 175-175. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139319 (Datum pristupa: 21.11.2024.)
Vancouver
Žužul A. NATIONAL CURRICULUM DEVELOPMENT. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2005 [pristupljeno 21.11.2024.];2(2):175-175. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139319
IEEE
A. Žužul, "NATIONAL CURRICULUM DEVELOPMENT", Pedagogijska istraživanja, vol.2, br. 2, str. 175-175, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139319. [Citirano: 21.11.2024.]
Sažetak
A curriculum contains some basic components: values and goals, content and organisation, methods and evaluation. The author presents the theoretically methodological as well as content and planning framework of the curriculum, focusing on educational goals as reflexive curriculum sources and on the practical creation of a national curriculum as a content system of teaching / learning. An important role is given in this context to the autonomy level of teachers and schools and to the curriculum openness.
Ključne riječi
curriculum; educational goals; teachers’ autonomy; school autonomy; globalisation
Hrčak ID:
139319
URI
https://hrcak.srce.hr/139319
Datum izdavanja:
19.12.2005.
Podaci na drugim jezicima:
hrvatski
njemački
Posjeta: 2.893
*