Skip to the main content

Business Excellence , Vol. 13 No. 2, 2019.

  • Publication date: 12.12.2019.
  • Published on HRČAK: 16.12.2019.

Table of contents

Full text

ODNOS IZMEĐU INOVATIVNOSTI I IZVOZA U HRVATSKIM PODUZEĆIMA (page 0-0)

Helena Šlogar, Heri Bezić
Original scientific paper


DETERMINANTE UTJECAJA NA LOJALNOST POTROŠAČA PREMA PRIVATNIM MARKAMA (page 0-0)

Adi Alić, Almir Peštek, Ehlimana Merdić
Original scientific paper


EKO-DISTRIBUCIJSKI CENTRI POLJOPRIVREDNO-PREHRAMBENIH PROIZVODA U FUNKCIJI POTROŠAČKOG POTENCIJALA URBANIH SREDIŠTA (page 0-0)

Marko Šundov, Dušanka Gajdić, Kristina Petljak
Original scientific paper


OKVIR ZA KONTINUIRANO UPRAVLJANJE ODNOSIMA S DOBAVLJAČIMA (page 0-0)

Tilen Klobučar, Jure Erjavec
Preliminary communication


PRODUCT QUALITY AS AN IMPORTANT FACTOR IN BRAND BUILDING (page 0-0)

Saša Petar, Tajana Marušić
Review article


INTERNATIONAL TRADE OF OPEC MEMBERS (page 0-0)

Petar Mišević
Review article


(page 0-0)

(page 0-0)


Index


Visits: 19.069 *