Skip to the main content
  • Publication date: 22.12.2020.
  • Published on HRČAK: 28.01.2021.

Table of contents

Full text

Uvodnik (page 0-0)

Foreword (page 8-9)


Editorial


Međuvršnjačka suradnja učenika i učiteljska podrška u nastavi različitih nastavnih predmeta (page 21-36)

Irena Klasnić, Marina Đuranović, Nevenka Maras
Preliminary communication


Postoji li veza između čitanja djeci i uključenosti djeteta u aktivnosti čitanja? (page 37-49)

Katarina Matijević, Renata Bernić
Preliminary communication


Institucionalna pedagoška intervencija u ranim godinama života na putu cjeloživotnog učenja (page 51-69)

Nataša Cvijanović, Danica Mojić
Original scientific paper


Uloga profesionalnih znanja i vještina odgojitelja u izgradnji i razvijanju partnerstva s roditeljima (page 71-81)

Ivana Mavračić Miković, Daria Tot
Preliminary communication


Doprinos djetetovih samoorganiziranih glazbenih aktivnosti cjeloživotnom učenju odgojitelja (page 83-100)

Vendi Lizačić, Blaženka Bačlija Sušić
Preliminary communication


Cjeloživotnim obrazovanjem roditelja do osvještavanja važnosti čitanja djeci rane i predškolske dobi (page 101-113)

Melita Pergar, Jasmina Hadela
Preliminary communication


Visits: 18.610 *