Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 19.12.2021.
  • Objavljen na Hrčku: 22.12.2021.

Sadržaj

Puni tekst

Uvodnik (str. 5-5)

Ivica Katavić, Vitomir Tafra
Uvodnik


Uvodnik engleski (str. 6-6)

Ivica Katavić, Vitomir Tafra
Uvodnik


Analiza motivacije, zadovoljstva poslom i radnog učinka zaposlenika na primjeru odabranog poduzeća (str. 7-23)

Davorka Prahin, Ivica Katavić
Izvorni znanstveni članak


Analiza digitalne prisutnosti nacionalnih franšiznih udruga (str. 51-66)

Ljiljana Kukec, Aleksandar Erceg, Lorena Orašinović
Izvorni znanstveni članak


Poduzetničke namjere, motivi i prepreke studenata u realizaciji poslovne ideje (str. 67-81)

Sanja Bračun, Dinko Horvat
Izvorni znanstveni članak


The impact of the psychological marketing factors (tricks) on consumer's buying decisions (str. 82-91)

Davor Širola, Martina Sudac
Izvorni znanstveni članak


The impact of intrapreneurship strategy on business performances of Italian companies (str. 92-105)

Vojislav Babić, Siniša Zarić, Rossana Piccolo
Izvorni znanstveni članak


Stavovi prema pretilim osobama u procesu selekcije i zapošljavanja (str. 106-118)

Claudia Marijan, Maja Kolega
Prethodno priopćenje


Financiranje poslovanja poduzeća emisijom dionica - pregled i trendovi u Republici Hrvatskoj (str. 119-129)

Ante Rončević, Josip Vuković, Marina Gregorić
Pregledni rad


Hibridna nastava - izazov i mogućnost "novog normalno (str. 130-139)

Maja Pauković, Marija Krstinić
Pregledni rad


Sadržaj (str. 0-0)


Kazalo


Posjeta: 20.897 *