Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 30.07.2025.
  • Objavljen na Hrčku: 08.09.2025.

Sadržaj

Puni tekst

Riječ urednika (str. 7-7)

Editorial (str. 7-7)

Ivana Zagorac
Uvodnik


Character education and culture (str. 11-32)

Nada Gosić
Izvorni znanstveni članak


The impacts of the Bologna reform (str. 33-44)

Lino Veljak
Prethodno priopćenje


The first Croatian women students at the University of Zurich (str. 45-67)

Luka Boršić, Ivana Skuhala Karasman
Izvorni znanstveni članak


Kako budući nastavnici doživljavaju okolišne izazove suvremenog društva (str. 93-119)

Nataša Dolenc, Ines Kovačić, Bojan Burić, Nives Kovač
Izvorni znanstveni članak


Različiti pristupi odgoju i obrazovanju za održivi razvoj u ranom djetinjstvu iz perspektive odgojitelja (str. 121-141)

Aleksandra Šindić, Adrijana Višnjić Jevtić, Jurka Lepičnik Vodopivec
Izvorni znanstveni članak


Promotion of teachers to higher ranks from the perspective of expert teachers (str. 143-166)

Irena Klasnić, Marina Đuranović, Tomislava Vidić
Prethodno priopćenje


Promoting the mental health of children and youth in educational settings (str. 167-189)

Lucija Tomac Cvitković
Pregledni rad


Satisfaction of expatriate parents with teachers and the organisation of Croatian education abroad (str. 209-226)

Ivan Burić, Renata Burai
Izvorni znanstveni članak


Motivation of physics teachers for teaching (str. 227-244)

Nikolina Bobić
Prethodno priopćenje


Primary school teachers’ attitudes towards the use of digital devices and digital edu- cational content in the Music teaching (str. 245-260)

Snježana Dobrota, Lada Maleš, Josipa Bartulović
Izvorni znanstveni članak


Construction of a questionnaire for assessing the attitudes of (future) primary school teachers towards homework (str. 261-287)

Marta Zečević Berbić, Edita Borić
Izvorni znanstveni članak


Posjeta: 4.369 *