Sadržaj |
Puni tekst |
Documentation Sheets
(str.I-III)
|
engleskipdf 259 KB
|
Kazalo
|
|
STRATEŠKI KOMUNIKACIJSKI MENADŽMENT I KREATIVNE VIZUALNE KOMUNIKACIJE
(str.5-8)
|
hrvatskipdf 345 KB
|
STRATEGIC COMMUNICATION MANAGEMENT AND CREATIVE VISUAL COMMUNICATIONS
(str.5-8)
|
engleskipdf 345 KB
|
Mario Plenković
Uvodnik
|
|
UMJETNA INTELIGENCIJA U ODREĐIVANJU MARKETING STRATEGIJE PREMA KUPCIMA
(str.9-17)
|
|
ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN DETERMINATION OF MARKETING CUSTOMER STRATEGY
(str.9-17)
|
engleskipdf 564 KB
|
Brano Markić, Sanja Bijakšić, Marko Šantić
Izvorni znanstveni članak
|
|
UPRAVLJANJE INFORMACIJAMA I ZNANJEM NA PRIMJERU KAMPANJE ZA IZBORE ZA EUROPSKI PARLAMENT 2013.
(str.14-34)
|
hrvatskipdf 671 KB
|
MANAGING INFORMATION AND KNOWLEDGE IN THE CASE OF THE CAMPAIGN FOR ELECTIONS TO THE EUROPEAN PARLIAMENT IN 2013
(str.14-34)
|
|
Goran Popović, Tanja Grmuša, Hrvoje Prpić
Izvorni znanstveni članak
|
|
VIRTUALNA ORGANIZACIJA – BUDUĆNOST JE VEĆ POČELA
(str.35-42)
|
|
VIRTUAL ORGANIZATION – THE FUTURE HAS ALREADY BEGUN
(str.35-42)
|
engleskipdf 487 KB
|
Ksenija Čulo
Prethodno priopćenje
|
|
KVALITETNA VIZUALIZACIJA PODUZEĆA ZA BOLJU PREPOZNATLJIVOST
(str.43-56)
|
|
QUALITY VISUALIZATION OF THE COMPANY FOR A BETTER RECOGNITION
(str.43-56)
|
engleskipdf 607 KB
|
Monika Senčar, Matjaž Duh
Pregledni rad
|
|
ODNOSI S INVESTITORIMA KAO VAŽNA FUNKCIJA U ODNOSIMA S JAVNOSTIMA U KOMERCIJALNIM TVRTKAMA I JAVNOJ UPRAVI
(str.57-70)
|
hrvatskipdf 662 KB
|
INVESTOR RELATIONS AS IMPORTANT FUNCTION OF PUBLIC RELATIONS IN COMMERCIAL COMPANIES AND PUBLIC ADMINISTRATION
(str.57-70)
|
|
Ivana Gažić, Zvonimir Grgas
Pregledni rad
|
|
SOCIOLOŠKO- KINEZIOLOŠKI PRISTUP SPORTSKOJ REKREACIJI U RESOCIJALIZACIJI OSOBA S INVALIDITETOM
(str.71-78)
|
hrvatskipdf 478 KB
|
SOCIOLOGICAL – KINESIOLOGICAL ACCES TO SPORT RECREATION IN THE REINTREGATION OF PERSONES WITH DISABILITIES
(str.71-78)
|
|
Allen Bartoš
Pregledni rad
|
|
UTJECAJ ODNOSA S JAVNOSTIMA NA PROCES DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI
(str.79-90)
|
hrvatskipdf 514 KB
|
IMPACT OF PUBLIC RELATIONS ON THE PROCESS OF PURCHASE DECISION
(str.79-90)
|
|
Sandra Soče Kraljević, Zorana Vidačak, Mirela Mabić
Pregledni rad
|
|
KOMUNIKACIJSKE STRATEGIJE U NEDRŽAVNIM I NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA U ČEŠKOJ
(str.91-98)
|
|
COMMUNICATION STRATEGIES IN NON-STATE NON-PROFIT ORGANIZATIONS IN THE CZECH REPUBLIC
(str.91-98)
|
engleskipdf 410 KB
|
Tereza Cimrmannová, Zuzana Hubinková
Stručni rad
|
|
UČENJE IZ VLASTITOG ISKUSTVA: OSVRT NA CBR (CASE BASED REASONING) U HERCEGOVAČKIM PODUZEĆIMA
(str.99-104)
|
hrvatskipdf 486 KB
|
LEARNING FROM YOUR OWN EXPERIENCE: OVERVIEW ON CBR (CASE BASED REASONING) AT HERZEGOVINA COMPANIES
(str.99-104)
|
|
Jelena Zovko
Stručni rad
|
|
RAČUNALO - DA, ALI KAKO? DRUŽITE SE I POTIČITE FUNKCIONALNO-LOGIČKO MIŠLJENJE VAŠE DJECE KOD KUĆE
(str.105-114)
|
hrvatskipdf 609 KB
|
COMPUTER - YES, BUT HOW? SOCIALIZE AND ENCOURAGE FUNCTIONAL-LOGICAL THINKING FROM YOUR CHILDREN AT HOME
(str.105-114)
|
|
Slavoljub Hilčenko
Stručni rad
|
|
Suzana Žilić Fišer: SUCCESSFUL TELEVISION MANAGEMENT: THE HYBRID APPROACH
(str.115-116)
|
engleskipdf 357 KB
|
Mario Plenković
Recenzija, Prikaz slučaja
|
|
Ante Gavranović: MEDIJI, TURIZAM, JAVNOST: uvijek nedovršena, nanovo ispričana priča
(str.116-118)
|
hrvatskipdf 340 KB
|
Vlasta Kučiš
Recenzija, Prikaz slučaja
|
|
Alma Mater Europaea - Strateški komunikacijski management
(str.119-122)
|
slovenskipdf 379 KB
|
Vijest
|
|
News
(str.122-124)
|
engleskipdf 417 KB
|
Vijest
|
|
Call for Papers - Society and Technology 2017 - Dr.Juraj Plenković
(str.125-126)
|
engleskipdf 288 KB
|
Vijest
|
|
Author Index
(str.127-127)
|
engleskipdf 277 KB
|
Kazalo
|
|