hrcak mascot   Srce   HID

Media, culture and public relations,Vol. 7 No. 1
Datum izdavanja: ožujak 2016.

Objavljen na Hrčku: 15. 6. 2016.
Sadržaj Puni tekst
Documentation Sheets (str.I-III) engleskipdf 259 KB
Kazalo  
STRATEŠKI KOMUNIKACIJSKI MENADŽMENT I KREATIVNE VIZUALNE KOMUNIKACIJE (str.5-8) hrvatskipdf 345 KB
STRATEGIC COMMUNICATION MANAGEMENT AND CREATIVE VISUAL COMMUNICATIONS (str.5-8) engleskipdf 345 KB
Mario Plenković
Uvodnik
 
UMJETNA INTELIGENCIJA U ODREĐIVANJU MARKETING STRATEGIJE PREMA KUPCIMA (str.9-17)  
ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN DETERMINATION OF MARKETING CUSTOMER STRATEGY (str.9-17) engleskipdf 564 KB
Brano Markić, Sanja Bijakšić, Marko Šantić
Izvorni znanstveni članak
 
UPRAVLJANJE INFORMACIJAMA I ZNANJEM NA PRIMJERU KAMPANJE ZA IZBORE ZA EUROPSKI PARLAMENT 2013. (str.14-34) hrvatskipdf 671 KB
MANAGING INFORMATION AND KNOWLEDGE IN THE CASE OF THE CAMPAIGN FOR ELECTIONS TO THE EUROPEAN PARLIAMENT IN 2013 (str.14-34)  
Goran Popović, Tanja Grmuša, Hrvoje Prpić
Izvorni znanstveni članak
 
VIRTUALNA ORGANIZACIJA – BUDUĆNOST JE VEĆ POČELA (str.35-42)  
VIRTUAL ORGANIZATION – THE FUTURE HAS ALREADY BEGUN (str.35-42) engleskipdf 487 KB
Ksenija Čulo
Prethodno priopćenje
 
KVALITETNA VIZUALIZACIJA PODUZEĆA ZA BOLJU PREPOZNATLJIVOST (str.43-56)  
QUALITY VISUALIZATION OF THE COMPANY FOR A BETTER RECOGNITION (str.43-56) engleskipdf 607 KB
Monika Senčar, Matjaž Duh
Pregledni rad
 
ODNOSI S INVESTITORIMA KAO VAŽNA FUNKCIJA U ODNOSIMA S JAVNOSTIMA U KOMERCIJALNIM TVRTKAMA I JAVNOJ UPRAVI (str.57-70) hrvatskipdf 662 KB
INVESTOR RELATIONS AS IMPORTANT FUNCTION OF PUBLIC RELATIONS IN COMMERCIAL COMPANIES AND PUBLIC ADMINISTRATION (str.57-70)  
Ivana Gažić, Zvonimir Grgas
Pregledni rad
 
SOCIOLOŠKO- KINEZIOLOŠKI PRISTUP SPORTSKOJ REKREACIJI U RESOCIJALIZACIJI OSOBA S INVALIDITETOM (str.71-78) hrvatskipdf 478 KB
SOCIOLOGICAL – KINESIOLOGICAL ACCES TO SPORT RECREATION IN THE REINTREGATION OF PERSONES WITH DISABILITIES (str.71-78)  
Allen Bartoš
Pregledni rad
 
UTJECAJ ODNOSA S JAVNOSTIMA NA PROCES DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI (str.79-90) hrvatskipdf 514 KB
IMPACT OF PUBLIC RELATIONS ON THE PROCESS OF PURCHASE DECISION (str.79-90)  
Sandra Soče Kraljević, Zorana Vidačak, Mirela Mabić
Pregledni rad
 
KOMUNIKACIJSKE STRATEGIJE U NEDRŽAVNIM I NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA U ČEŠKOJ (str.91-98)  
COMMUNICATION STRATEGIES IN NON-STATE NON-PROFIT ORGANIZATIONS IN THE CZECH REPUBLIC (str.91-98) engleskipdf 410 KB
Tereza Cimrmannová, Zuzana Hubinková
Stručni rad
 
UČENJE IZ VLASTITOG ISKUSTVA: OSVRT NA CBR (CASE BASED REASONING) U HERCEGOVAČKIM PODUZEĆIMA (str.99-104) hrvatskipdf 486 KB
LEARNING FROM YOUR OWN EXPERIENCE: OVERVIEW ON CBR (CASE BASED REASONING) AT HERZEGOVINA COMPANIES (str.99-104)  
Jelena Zovko
Stručni rad
 
RAČUNALO - DA, ALI KAKO? DRUŽITE SE I POTIČITE FUNKCIONALNO-LOGIČKO MIŠLJENJE VAŠE DJECE KOD KUĆE (str.105-114) hrvatskipdf 609 KB
COMPUTER - YES, BUT HOW? SOCIALIZE AND ENCOURAGE FUNCTIONAL-LOGICAL THINKING FROM YOUR CHILDREN AT HOME (str.105-114)  
Slavoljub Hilčenko
Stručni rad
 
Suzana Žilić Fišer: SUCCESSFUL TELEVISION MANAGEMENT: THE HYBRID APPROACH (str.115-116) engleskipdf 357 KB
Mario Plenković
Recenzija, Prikaz
 
Ante Gavranović: MEDIJI, TURIZAM, JAVNOST: uvijek nedovršena, nanovo ispričana priča (str.116-118) hrvatskipdf 340 KB
Vlasta Kučiš
Recenzija, Prikaz
 
Alma Mater Europaea - Strateški komunikacijski management (str.119-122) slovenskipdf 379 KB
Vijest  
News (str.122-124) engleskipdf 417 KB
Vijest  
Call for Papers - Society and Technology 2017 - Dr.Juraj Plenković (str.125-126) engleskipdf 288 KB
Vijest  
Author Index (str.127-127) engleskipdf 277 KB
Kazalo  
Posjeta: 10.766 *