Sadržaj |
Puni tekst |
ŠTO PETOGODIŠNJACI ZNAJU O PISMENOSTI
(str.7-27)
|
hrvatskipdf 350 KB
|
WHAT DO FIVE-YEAR-OLDS KNOW ABOUT LITERACY?
(str.27)
|
|
Marija Grginič
Izvorni znanstveni članak
|
|
GLEDIŠTA STUDENATA FILOZOFSKOGA FAKULTETA U OSIJEKU O NASTAVI ENGLESKOGA KAO STRANOGA JEZIKA
(str.28-36)
|
hrvatskipdf 267 KB
|
VIEWS OF FIRST YEAR STUDENTS AT THE FACULTY OF PHILOSOPHY IN OSIJEK ON THE CLASSES OF ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE
(str.36)
|
|
Dubravka Kuna
Pregledni rad
|
|
POVEZANOST IZMEĐU NEKIH POKAZATELJA NEPRAVILNOGA TJELESNOGA DRŽANJA I SKOLIOZE U DJECE JUVENILNE DOBI
(str.37-48)
|
hrvatskipdf 274 KB
|
THE CONNECTION BETWEEN SOME INDICATORS OF THE POOR POSTURE AND SCOLIOSIS IN CHILDREN OF THE JUVENILE AGE
(str.48)
|
|
Zdenko Kosinac, Ivo Banović
Pregledni rad
|
|
STAVOVI GIMNAZIJSKIH UČENIKA PREMA GRUPNOM RADU U NASTAVI KEMIJE
(str.49-61)
|
hrvatskipdf 283 KB
|
HIGH SCHOOL PUPILS ATTITUDES TOWARD CHEMISTRY GROUP TEACHING
(str.61)
|
|
Rrenata Ruić
Stručni rad
|
|
ANTROPOLOŠKI TEMELJI ODGOJA
(str.62-69)
|
hrvatskipdf 282 KB
|
THE ANTHROPOLOGICAL FOUNDATION OF EDUCATION
(str.69)
|
|
Željko Senković
Izvorni znanstveni članak
|
|
ISTRAŽIVANJE STRATEGIJA ČITANJA MLAĐIH UČENIKA ENGLESKOGA KAO STRANOG JEZIKA: IZRADA INSTRUMENTA
(str.70-78)
|
hrvatskipdf 267 KB
|
YOUNG LEARNERS' READING STRATEGIES IN ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE: DEVELOPMENT OF A MEASURING INSTRUMENT
(str.70-78)
|
|
Višnja Pavičić Takač, Mirna Radišić
Izvorni znanstveni članak
|
|
POUČAVANJE IZGOVORA ENGLESKOGA JEZIKA S UČENICIMA 1. RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE
(str.81-86)
|
hrvatskipdf 234 KB
|
TEACHING ENGLISH PRONUNCIATION TO FIRST GRADERS
(str.86)
|
|
Ksenija Gal, Ivana Živić
Stručni rad
|
|
PROGRAMSKI SADRŽAJI RAZREDNE NASTAVE I MOGUĆNOSTI NJIHOVE REALIZACIJE U ŠKOLSKIMA VRTOVIMA (rad je izvadak iz diplomskoga rada Pedagogijska funkcija školskih vrtova, obranjen na Visokoj učiteljskoj školi u Osijeku)
(str.87-100)
|
hrvatskipdf 309 KB
|
ELEMENTARY SCHOOL CURRICULUM AND THE POSSIBILITY OF ORGANIZING CLASSES IN SCHOOL GARDENS
(str.100)
|
|
Ivana Slačanac, Emerik Munjiza
Stručni rad
|
|
VRJEDNOVANJE KRASNOSLOVA U VIŠIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE
(str.101-106)
|
hrvatskipdf 233 KB
|
EVALUATION OF RECITATION AT HIGHER LEVELS OF ELEMENTARY SCHOOL
(str.106)
|
|
Vesna Vujić
Stručni rad
|
|
KAKO PODIJELITI KRIVICU ILI SURADNIČKO OCJENJIVANJE GRUPNOGA RADA
(str.107-116)
|
hrvatskipdf 270 KB
|
HOW TO SHARE THE GUILT, OR ACTIVE EVALUTATION OF GROUP WORK
(str.116)
|
|
Vlatka Ivić, Aleksandra Pavličević
Stručni rad
|
|
UPORABA POWERPOINT PREZENTACIJA ZA POSTIZANJE BOLJE MOTIVACIJE NA SATU ENGLESKOGA JEZIKA S UČENICIMA 2. RAZREDA GIMNAZIJE
(str.117-126)
|
hrvatskipdf 563 KB
|
USING POWERPOINT PRESENTATIONS TO IMPROVE MOTIVATION IN ENGLISH CLASSES IN SECOND GRADE HIGH-SCHOOL
(str.126-126)
|
|
Ksenija Gal
Stručni rad
|
|
UČENJE HRVATSKOGA JEZIKA KAO STRANOGA LJUDMILA VASILJEVA I DAMIR PEŠORDA: HORVATSKA MOVA, LAVOV 2007.
(str.129-131)
|
hrvatskipdf 229 KB
|
Ljiljana Kolenić
Recenzija, Prikaz slučaja
|
|
ALEXANDER BENTHEIM, MONIKA MURPHY-WITT PRIKAZ KNJIGE: „ŠTO DJEČACI TREBAJU?“
(str.132-136)
|
hrvatskipdf 228 KB
|
Marijan Ninčević
Recenzija, Prikaz slučaja
|
|
LJUDMILA VASILJEVA, DAMIR PEŠORDA: HRVATSKI JEZIK (Xopвaмскa мова, Lavov, 2007., prikaz)
(str.137-141)
|
hrvatskipdf 241 KB
|
Jelena Ribrić
Recenzija, Prikaz slučaja
|
|