hrcak mascot   Srce   HID

Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja,Vol. 27 No. 2
Datum izdavanja: prosinca 2020.

Objavljen na Hrčku: 16. 12. 2020.
Sadržaj Puni tekst
Sadržaj (str.3-3) hrvatskipdf 198 KB
- -
Ostalo
 
Contents (str.4-4) hrvatskipdf 183 KB
- -
Ostalo
 
Riječ urednika (str.5-7) hrvatskipdf 201 KB
Ivana Zagorac
Uvodnik
 
»Obrazovanje za proturječnost i otpor«: Prilog rekonstrukciji Adornove »pedagogije« (str.11-33) hrvatskipdf 348 KB
“Education for contradiction and resistance”: A contribution to the reconstruction of Adorno’s “pedagogy” (str.11-33)  
Predrag Krstić
Izvorni znanstveni članak
 
Tema sveučilišta u Crnim bilježnicama Martina Heideggera (str.35-47) hrvatskipdf 288 KB
Topic of university in Martin Heidegger’s Black Notebooks (str.35-47)  
Saša Radojčić
Pregledni rad
 
Karakteristike demokratske školske kulture i demokratskoga školskog vođenja u osnovnim školama iz učiteljske perspektive (str.49-74) hrvatskipdf 390 KB
The characteristics of democratic school culture and democratic school management in primary schools from the teacher’s perspective (str.49-74)  
Monika Pažur
Izvorni znanstveni članak
 
Slika suvremenog odgojitelja u paradigmi ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (str.75-103) hrvatskipdf 370 KB
Picture of a modern educator in the paradigm of early and preschool education (str.75-103)  
Željka Pintar
Pregledni rad
 
Međuvršnjački prijateljski odnosi u razrednom odjelu (str.105-128) hrvatskipdf 382 KB
Friend relationships among peers in the classroom (str.105-128)  
Ante Kolak, Ivan Markić
Izvorni znanstveni članak
 
Stavovi studenata nastavničkih studija prema nastavničkoj naobrazbi: Primjer dvaju zagrebačkih sveučilišta (str.129-147) hrvatskipdf 363 KB
The opinions of teacher education students towards teacher education: The example of two universities in Zagreb (str.129-147)  
Dunja Jurić Vukelić, Rona Bušljeta Kardum
Izvorni znanstveni članak
 
Dječja lektira i novi mediji (str.149-170) hrvatskipdf 873 KB
Children’s required reading and new media (str.149-170)  
Marinko Lazzarich, Antonia Čančar
Pregledni rad
 
Europska dimenzija u obrazovanju u udžbenicima geografije u hrvatskim osnovnim školama: Naučene lekcije i buduća očekivanja (str.171-192)  
The European dimension in education in geography textbooks for Croatian primary schools: Lessons learned and future expectations (str.171-192) engleskipdf 364 KB
Bojana Vignjević Korotaj, Jasminka Ledić, Ivana Miočić
Prethodno priopćenje
 
Ispitivanje interesa i zadovoljstva nastavom likovne umjetnosti kao poticaja za razvoj sposobnosti učenja ostalih nastavnih predmeta (str.193-213) hrvatskipdf 419 KB
Examining the interest in and satisfaction with fine arts teaching as an incentive to develop learning capabilities in other subjects (str.193-213)  
Miroslav D. Drljača, Siniša Opić, Milan Matijević
Prethodno priopćenje
 
Martina Kolar Billege, Sadržaj, ishodi i vrednovanje u Hrvatskome jeziku – metodički pristup (str.217-218) hrvatskipdf 225 KB
Martina Kolar Billege, Sadržaj, ishodi i vrednovanje u Hrvatskome jeziku – metodički pristup [Content, Outcomes and Evaluation in the Croatian Language – Methodological Approach] (str.217-218)  
Vesna Budinski
Recenzija, Prikaz slučaja
 
Posjeta: 6.450 *